چهره بدون آرایش خواننده آمریکایی در یک ویدئو +عکس، ویدئو

© AP Photo / Evan Agostini/Invisionچهره بدون آرایش خواننده آمریکایی در یک ویدئو
چهره بدون آرایش خواننده آمریکایی در یک ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2021
اشتراک
جنفیر لوپز با انتشار یک ویدئو از چهره بدون آرایش خود رونمایی کرد و سوژه رسانه‌ها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنیفر لوپز خواننده، رقصنده و بازیگر محبوب و مطرح آمریکایی که طرفداران بسیاری در جهان دارد از چهره بدون آرایش خود رونمایی کرده و به سوژه روز رسانه‌ها تبدیل شده است. وی که ۵۱ سال دارد و همیشه با میکاپ‌های بسیار زیبا بر روی صحنه و مکان‌های عمومی در رفت و آمد است برای اولین بار تصویر بدون آرایش خود را در یک ویدئو منتشر کرد و گفت: «منو بدون فیلتر و آرایش ببینید.»


او در ویدئوی خود گفت: «یکی از رازهای من که باعث می‌شود آنطور که دیگران می‌گویند جوان به نظر برسم، فکر می‌کنم استفاده از اس پی اف ۳۰ باشد و اینکه هر روز به شکل مرطوب کننده از آن استفاده می‌کنم. از اوایل دهه‌ی ۲۰ زندگی‌ام این کار را کرده‌ام و حتی یک روز هم نبوده که این کار را انجام نداده باشم.»
او به یکی از مرطوب کننده‌های برند خود اشاره کرد که دارای اس پی اف ۳۰ است.


این ویدئو مورد توجه کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفته است و کاربران در واکنش به این ویدئو عنوان می‌کنند برخلاف تصور ما چهره جنیفر لوپز مشهور نیز گاهی بدون آرایش است. برخی از کاربران عنوان می‌کنند او قبل از ضبط این ویدئو کارهایی از قبیل پاکسازی، آبرسانی، لیفتینگ و روشن‌کننده انجام داده است و به همین خاطر است که پوستی به این زیبایی دارد.


گروهی از کاربران با بیان اینکه او نه غمی دارد و نه مشکلی که استرس آن، او را پیر کند عنوان می‌کنند او یک زندگی پر از شادی و بهترین امکانات را دارد و دلیلی برای کم خوابی، تغذیه بد و مشکلاتی که پوست را تحت تاثیر می‌گذارد، ندارد. بنابراین او با توجه به شرایط تقریبا ایده‌آلی که دارد دارای چنین پوستی نیز است. اما عده‌ای از کاربران مخالف چنین صحبتی هستند و معتقدند مسائل بسیاری بر روی زیبایی پوست تاثیر دارد و حتی برخی به دلیل مسائل ژنتیکی دارای پوستی بسیار زیبا هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала