نحوه شناخت اسامی بازیگران هالیوودی توسط امام جمعه اسالم +عکس، ویدئو

© AP Photo / Charles Sykes/InvisionДженнифер Лопес и Алекс Родригес на красной дорожке церемонии награждения "Оскар-2019"
Дженнифер Лопес и Алекс Родригес на красной дорожке церемонии награждения Оскар-2019  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای عده ای سئوال بود که امام‌جمعه اسالم اطلاعاتی درباره نیکی میناژ و جنیفر را از کجا آورده بود؟

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد باقری، امام جمعه اسالم هنگامی که از حجاب بانوان ایرانی انتقاد می کرد، اسامی چند تن از بازیگران هالیوودی و خوانندگان را مانند جنیفر لوپز و نیکی میناژ بر زبان آورد که برای عده ای سئوال پیش آمده بود او این چهره های هنری را از کجا می شناسد.

View this post on Instagram

A post shared by Gilan Media | گیلان مدیا (@gilanmedia) on

 

امام جمعه اسالم در پاسخ به این سئوال عنوان کرده است که من بغیر از این چهره های هنری، هنرمندان دیگر اعم از هالیوودی، ترکی، عربی، سنتی، کلاسیک را می شناسم. او همچنین افزود که من از چایکوفسکی وموتزارت و بتهوون گرفته تا امروزی‌ها را می شناسم.

او در جواب این دسته از افراد گفته است که درباره خیلی از این‌ها در ویکی پدیا مطالبی خوانده است و از بعضی‌های‌ آنان در شبکه‌های اجتماعی عکسی یا موزیکی دیده است.

View this post on Instagram

A post shared by راویان بم (@ravian_bam) on

امام جمعه اسالم گفته است که به دقت شبکه‌های اجتماعی را رصد می‌کنم تا ببیند اطرافم چه خبر است و ترند‌های داغ چه چیز‌هایی هستند. البته یک تیم جوان هم همکاری می‌کنند که به خاطر مشغله‌های کاری چیزی از دستم درنرود.

عده ای از کاربران معتقدند که امام جمعه اسالم به روز است و با دنیا پیش می رود و با دانستن افراد مشهور نه تنها کار اشتباهی انجام نداده است بلکه می داند در اطرافش چه خبر است. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که دیدن بانوان نیمه برهنه برای این امام جمعه گناه محسوب می شود و باید از دیدن آنان خودداری کند.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که اگر فرد مذهبی به روز نباشد و هنرمندان را نشناسد او را امل می خوانند و اگر بشناسد انگ بی اخلاقی به او زده می شود و در هر دو صورت مورد انتقاد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала