انجام آزمایشات پس از ثبت واکسن اسپوتنیک وی

© Photo / IRNAانجام آزمایشات پس از ثبت واکسن اسپوتنیک وی
انجام آزمایشات پس از ثبت واکسن اسپوتنیک وی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مرکز گامالیا اعلام نمود، بیش از 6 هزار داوطلب واکسن اسپوتینک وی را به عنوان بخشی از مطالعات پس از ثبت نام دریافت کرده اند، آزمایش ها ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گینتسبورگ رئیس مرکز گامالیا اعلام نمود،  بیش از 6 هزار داوطلب واکسن اسپوتینک وی را به عنوان بخشی از مطالعات پس از ثبت نام دریافت کرده اند، آزمایش ها ادامه دارد.

آلکساندر گینتسبورگ مدیر مرکز ساخت واکسن ضد کرونا «گامالیا»  - اسپوتنیک ایران
تولید هرماه 6 میلیون دُز واکسن «اسپوتنیک وی» در روسیه

گانزبورگ گفت: "تا به دیروز 6200 آزمایش واکسن را انجام داده اند. مهمترین چیز این است که مرحله دوم آغاز شده است، کسانی که یک واکسیناسیون را دریافت کرده اند، آزمایش دوم را انجام داده اند. آزمایشات به طور عادی در حال انجام است".

در ماه آگوست، وزارت بهداشت روسیه اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از کووید 19 را ثبت کرد که توسط مرکز تحقیقات الکتروشیمی و فناوری گامالیا تهیه و به طور مشترک با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تولید شده است. نام این واکسن اسپوتنیک وی است.

شایان ذکر است که وزارت بهداشت روسیه پیش از این اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) ثبت کرده بود که توسط مرکز تحقیقات علمی ویروس شناسی گامالیا تهیه شده و به طور مشترک با صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است. این واکسن "اسپوتنیک وی" نامگذاری شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала