استفاده مجری سابق تلویزیونی کودک و نوجوان ایرانی از اسنپ +ویدئو

© Sputnik / Siyavash Sobhgani استفاده مجری سابق تلویزیونی کودک و نوجوان ایرانی از اسنپ +ویدئو
استفاده مجری سابق تلویزیونی کودک و نوجوان ایرانی از اسنپ +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
اشتراک
حضور عمو پورنگ در تاکسی اسنپ، راننده خودرو اسنپ را غافلگیر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ مجری سابق برنامه‌ تلویزیونی کودک و نوجوان ایران، ویدئویی از خود در تاکسی اسنپ منتشر کرده که در آن راننده اسنپ از حضور او در خودرویش غافلگیر شده، با واکنش کاربران و طرفدارانش در فضای مجازی همراه شده است. راننده اسنپ پس از سوار شدن مسافر از او پرسیده، آیا او عمو پورنگ است؟ و در ادامه می‌گوید، یا شما شبیه عمو پورنگ هستید یا عمو پورنگ شبیه شماست. مسافر سوار بر اسنپ که راننده به عمو پورنگ بودنش شک داشت در پاسخ به سوال راننده متعجب گفت: «شاید عمو پورنگ باشم، مگراشکالی دارد؟» راننده در پاسخ به مسافر مشکوک درباره ذهنیت خود توضیح داد: «نه اشکالی که ندارد، اما من تصورم این بود که عمو پورنگ با بنز و بی ام و رفت و آمد می‌کند نه با اسنپ»

پس از این‌که راننده کنجکاو با پرسیدن مجدد سوال خود از مسافرش از عمو پورنگ بودن وی اطمینان پیدا کرد و خیالش آسوده شد، عمو پورنگ از راننده اسنپ خواسته تا جمله‌ا‌ی برای یادگاری بیان کرده تا در زندگی آویزه گوشش نماید. از آن‌جا که راننده اسنپ ۲۸ ساله به همراه همسر و فرزندش زندگی می‌کند، از مشکلات و سختی‌های زندگی خود گفته است، زندگی کردن برای جوانان ایرانی واقعا شده یه آرزو. و اگر در این دوره زمانه یک قدم اشتباه برداری، برای جبران آن باید بهای سنگینی بپردازی.
عمو پورنگ نیز در ادامه بیان کرده است، پس باید مراقب رفتارها و قدم‌هایی که در زندگی برمی‌داریم باشیم.

تعدادی از کاربران به رفتار جدی عمو پورنگ واکنش نشان می‌دهند و بعضی دیگر بیان می‌کنند صدای راننده اسنپ به جوان ۲۸ ساله شباهت نداشته و بیشتر از سنش نشان می‌داد. از طرفی برخی از کاربران از لحن صحبت کردن عمو پورنگ با راننده اسنپ انتقاد می‌کنند و از او خواستند که با مردم با آرامش بیشتری رفتار کند و از سویی دیگر عده‌ای دلیل بیان مشکل این کاربران را جویا می‌شوند. در این میان عده‌ای برای شفاف‌سازی موضوع گفتند چرا پورنگ در مقابل صحبت‌های راننده اسنپ جبهه گرفته بود؟ راننده تنها داشت ذهنیت مردم را نسبت به زندگی بازیگران و شخصیت‌های محبوب مردمی را بیان می‌کرد.
همچنین برخی به صحبت‌های راننده اسنپ واکنش مثبت نشان داده و بیان کردند زندگی در ایران معنای زندگی ندارد و تنها به معنای زنده بودن است.

View this post on Instagram

A post shared by hashiyeh (@hashiyeh18)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала