خلاقیت راننده اسنپ در چیدمان داخلی متفاوت خودرو خود +عکس

© Sputnik / Siyavash Sobhgani خلاقیت راننده اسنپ در چیدمان داخلی متفاوت خودرو خود +عکس
خلاقیت راننده اسنپ در چیدمان داخلی متفاوت خودرو خود +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2021
اشتراک
چیدمان داخلی این خودرو شبیه به صحنه‌هایی از فیلم جومانجی است.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از داخل یک خودرو تاکسی اینترنتی اسنپ در ایران با دکوراسیون عجیب و متفاوت که توسط یکی از مسافران گرفته شده، انتشار یافته که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی واقع شده و در حال دست به دست شدن است.

تصاویری که از این خودرو می‌بینید، شبیه به صحنه‌هایی از فیلم جومانجی است، با این تفاوت که با ربان‌های رنگی شکل‌های شبیه به ستاره در سقف چسبانده و عروسک‌هایی به شکل استکیر لبخند را در مرکز آن ستاره‌ها جاگذاری شده است. علاوه بر آن راننده خوش ذوق اسنپ، تمامی سطوح مانند پشت صندلی جلو و شیشه‌ها را با برچسب‌های دو بعدی به شکل گل پر کرده است، و خوش ذوقی این راننده با واکنش مثبت کاربران همراه شده و سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی نیز هست.

تعدادی از کاربران بخاطر خوش سلیقگی راننده اسنپ در چیدمان داخلی خودرویش تعریف می‌کنند و عده‌ای داشتن چنین توانایی این چیدمان را ستودنی می‌دانند. برخی دیگر این سبک دکوراسیون را شبیه به طرح‌های شلوغ در تاکسی‌های کشور پاکستان و هند عنوان می‌کنند، همچنین عده‌ای از شلوغی بیش از حد ابراز ناخوشایندی دارند و بعضی نیز حساسیت خود را نسبت به رنگ زرد ابراز می‌کنند. آن‌ها بر این عقیده‌اند در گرمای شدید تابستان نور زرد گرما را تشدید می‌کند. جمعی از رانندگان اسنپ از احتمال توقیف این خودرو صحبت می‌کنند، به دلیل آنکه شکل و شمایل عجیب این خودرو باعث پرت شدن حواس سایر رانندگان خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала