نماهنگ احساسی «آهای ایران، آهای خونه» در فرودگاه امام خمینی ایران +ویدئو

© AFP 2023 / Atta Kenareایران چهار زندانی دو تابعیتی را آزاد کرد
ایران چهار زندانی دو تابعیتی را آزاد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار فایل تصویری ترانه‌ای از غلامرضا صنعتگر در نفی مهاجرت با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، غلامرضا صنعتگر یکی از خوانندگان ایرانی در وصف کشور ایران آهنگ «آهای ایران، آهای خونه» را خوانده است که با اجرای این آهنگ و ضبط کلیپ تصویری آن از سوی سازمان اوج در فرودگاه امام خمینی، مهاجرت را نفی و جوانان را تشویق به ماندن در ایران می‌کند. این ویدئو واکنش کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by موسیقی ما (@musicema) on

کاربران بسیاری با نقد این ویدئو کلیپ و عنوان نظرات خود معتقدند مضمون ضدمهاجرتی در این کلیپ کاملا مشخص است و این به دلیل افزایش آمار مهاجرت جوانان نخبه، ورزشکاران و سایر ایرانیانی است که از زندگی در ایران راضی نیستند و به ناچار تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. اما این ترانه‌سرایی‌ها و اجراهای احساسی کار به جایی نمی‌برد تا زمانی‌که زیرساخت‌های لازم برای یک زندگی با کیفیت مطلوب برای ایرانیان فراهم شود.

View this post on Instagram

A post shared by مکتب (@maedemedea) on

برخی از کاربران با بیان اینکه ایران را دوست دارند و عاشق زیبایی‌ها و زندگی در ایران هستند اما شرایط زندگی در ایران آنان را آزار می‌دهد و اگر از نظر مالی توانایی داشته باشند از ایران مهاجرت خواهند کرد، عنوان می‌کنند این آهنگ باید در دفتر هواپیمایی در زمان خرید بلیط پخش شود نه در لحظه خداحافظی و در فرودگاه که مسافران تصمیم خود را گرفته‌اند. به گفته بعضی از کاربران، به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و اجتماعی موجود در ایران، اتفاقا مهاجرت به دلتنگی آن می ارزد.

View this post on Instagram

A post shared by TOOCHESHM | توچشم (@toocheshm) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала