خودنمایی هالک ایرانی با هیکلش +ویدئو

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
کاربران به خودنمایی سجاد غریبی واکنش‌های منفی نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی که در فضای مجازی به هالک ایرانی معروف است، پس از حواشی اخیر بار دیگر ویدئویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
او در این ویدئو با حرکت دوربین در جهات مختلف به شکلی تلاش می‌کند تا هیکل خود را به نمایش بگذارد و در بخشی از این ویدئو نیز در حال تمرین است که وزنه‌های سنگین بلند می‌کند اما در مقابل، کاربران با کامنت‌های منفی، تمسخرآمیز و حتی تحقیرآمیز به این ویدئو واکنش نشان می‌دهند.
این کاربران با کنایه به سجاد غریبی عنوان می‌کنند که چرا این پسر با این همه رسوایی آن هم در سطح جهانی دست از بچه‌بازی‌هایش برنمی‌دارد که بیش از این با آبروی ایران و ایرانی بازی نکند. بسیاری از این کاربران معتقدند او با ترفندهای فتوشاپی چنین ویدئوهایی را تهیه و منتشر می‌کند چراکه اکنون غالب مردم می‌دانند هیکل و جثه‌ی واقعی او به چه شکل است.
کاربران با تمسخر هالک ایرانی عنوان می‌کنند چرا تا این حد او تمایل دارد خود را درشت و قوی جلوه دهد؟! برخی از کاربران بر این باورند که او قصد جذب فالوئر را دارد و هرازگاهی تلاش می‌کند با ویدئویی خود را در فضای مجازی در میان کاربران به نمایش بگذارد که فراموش نشود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала