جنجال درگیری ساختگی هالک ایرانی و بوکسور اینگلیسی در نشست مطبوعاتی + ویدئو

© Photo / Sajad GharibiSajad Gharibi, el 'Hulk iraní'
Sajad Gharibi, el 'Hulk iraní' - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
در پایان ویدئو لو رفته هالک ایرانی و بوکسور اینگلیسی و سایر عوامل صحنه با یکدیگر دوستانه رفتار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی قسمت‌هایی از ویدئوی نشست مطبوعاتی "سجاد غریبی" و "مارتین فورد" در فضای مجازی منتشر شده است که به صحبت‌هایی درباره ساختگی بودن نشست مطبوعاتی آن‌ها دامن زده است بطوری‌که هالک ایرانی مجددا سوژه خبری در میان کاربران فضای مجازی شده است.
در ویدئو اصلی که در فضای مجازی منتشر شد مشاهده می‌شود پس از ترجمه کردن صحبت‌های "مارتین فورد" هالک ایرانی با عصبانیت از جای خود برخاسته و به سمت بوکسور اینگلیسی حمله‌ می‌کند که با دخالت مربیان و همراهان او از بروز درگیری احتمالی جلوگیری می‌شود. اما ظاهرا این مشاجره پایان ویدئو نبوده است و یکی از عوامل ویدئویی را منتشر کرده است که پس از پایان دعوا آن‌ها با یکدیگر رفتار دوستانه دارند.
تعدادی از کاربران بیان می‌کنند این همان هالک فتوشاپی است که دوباره با دروغی جدید مردم را فریب داده است. عده‌ای نیز با عصبانیت هالک ایرانی را مایه آبروریزی ورزشکاران ایرانی معرفی می‌کنند اما عده‌ای ضمن تایید کار او بر این باورند اگر کاری که وی انجام داده است در بهود اوضاع زندگی خود و خانواده‌اش تاثیر داشته است نوش جان او و خانواده‌اش باشد.
از طرفی برخی از کاربران عنوان می‌کنند این مبارزات و فیلم‌های ساختگی قطعا تبلیغاتی مفید برای "مارتین فورد" بوده است که به خاطرش حاضر به همکاری با هالک ایرانی شده است و جمعی از کاربران در جواب به نظرات این گروه می‌گویند این دو ورزشکار طوری رفتار می‌کنند که ما به رفاقت‌ آن‌ها شک کرده‌ایم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала