درآمد نجومی مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد +عکس، ویدئو

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
سهم باورنکردنی ورزشکار ایرانی از رقابت ترسناک، حدود ۳۰۰ هزار دلار است.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است که به اندازه معروف‌ترین ورزشکاران فالوور دارد. او به خاطر فیزیک عجیب و غریب و جنجال‌های اخیرش و ماجرا‌‌های رویارویی‌اش با مارتین فورد و تصاویر فتوشاپی به شهرتی ناگهانی دست یافته است.
روزنامه هفت صبح در این‌باره نوشته است: "برای مسابقه دوم آوریل، سجاد غریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک ‌میلیون ‌و پانصد هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است. این در حالی است که برخی ادعاها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند."
جدا از این مطالبی که در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود روز گذشته غریبی با انتشار لایو اینستاگرامی در صفحه اینستاگرام خود در مورد حواشی اخیر گفت: "بدون هیچ اسپانسری با فروش دارایی اومدم دبی، بدون مربی و بدون هیچ حمایتی، آرزوی مرگ دارم. خدا خودش شاهد است که من چقدر سختی کشیدم و حالا شرمنده مردم ایران هستم."
بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند بدون هیچ پشتوانه و فروش همه‌ی دارایی‌هایش و به عشق تجربه‌ی جدید وارد این مسابقه شده و در ایران هم کسی حمایتش نمی‌کرد و حتی هموطنانش همواره در حال مسخره کردن و توهین به او هستند پس هر مبلغی از این بازی به دست بیاورد حقش است. جمعی از کاربران هم خطاب به برخی دیگر از کاربران که مدام از واژه آبروریزی استفاده می‌کردند عنوان می‌کنند او به هیچ عنوان آبروی ایرانیان را نمی‌برد چراکه بازی برد و باخت دارد، ضمن اینکه نماینده ایران هم نیست مگر تیم ملی ایران است؟!
او به صورت شخصی در این مسابقه شرکت کرده و حتی حمایت نشده، بنابراین پیروز شود یا شکست بخورد افتخار و درآمد یا ناراحتی‌اش برای خودش است.
عده‌ای از کاربران هم عنوان می‌کنند اصلا بعید نیست فورد عمدی ببازد چون در حال حاضر همه شرطبندی‌ها روی برد مارتین فورد است اما برخی از کاربران از اینکه سجاد غریبی به خاطر پول و شرط‌‌بندی حاضر است با جانش بازی کند تاسف می‌کنند و این در حالی است که گروهی از کاربران معتقدند اکنون هالک ایرانی از هر طریقی در حال درآمد است و جدا از مسابقه، با بالا رفتن پیجش درآمدش زیاد شده و مردم همچنان به مسخره کردن و پرداختن به این موضوع سرگرم هستند و این به نفع اوست.
کاربرانی نیز در شبکه‌های اجتماعی نسبت به لایو و صحبت‌های غریبی ابراز تاسف و ناراحتی می‌کنند و همچنین با آرزوی سلامتی و موفقیت در مسابقه برای او و بازگشت پیروزمندانه‌اش دعا می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала