قیمت فوق نجومی نوبرانه گوجه سبز در ایران +عکس

© Photo / Pixabay / Thorsten Blank کدام میوه های شما را چاق می کنند
کدام میوه های شما را چاق می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
قیمت هر کیلو گوجه سبز در بازار تجریش تهران چهار میلیون تومان است.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از گوجه سبز به همراه قیمت نجومی آن در فضای مجازی منتشر می‌کنند و در این میان نیز به قیمت نجومی برخی اقلام خوراکی در آستانه سال نو اشاره می‌کنند و این موضوع را مورد انتقاد قرار می‌دهند.
این کاربران عنوان می‌کنند چرا باید ظرف‌های یکبار مصرف و تقریبا دویست گرمی گوجه سبز در پایین ترین نرخ به قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش برسد؟! بسیاری از این کاربران به نمونه‌های مختلف برخی از اجناس خوراکی از جمله آب معدنی، بیسکویت و میوه‌های نوبرانه هر فصل اشاره می‌کنند و از افزایش شکاف و اختلاف طبقاتی میان شهروندان ایرانی سخن می‌گویند.
جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اکنون با شرایط اقتصادی حاکم در ایران بسیاری از مردم آنقدر محتاج هستند که هرگز حاضر نمی‌شوند برای خرید یک بسته صد یا دویست گرمی گوجه سبز هزینه کنند چه برسد به اینکه بخواهند چهار میلیون تومان بابت یک کیلو گوجه سبز بپردازند.
کاربرانی هم توصیه می‌کنند با توجه به مسائلی که در حال حاضر شهروندان ایرانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مردم جامعه ایران با یکدیگر مهربانه رفتار کنند و به برخی موارد توجه کنند و مراعات حال یکدیگر را داشته باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала