رفع یک کمبود جالب در جدیدترین تانک روسی

© Sputnik / Aleksey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر رفع یک کمبود جالب در جدیدترین تانک روسی
رفع یک کمبود جالب در جدیدترین تانک روسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازندگان تانک بالاخره یکی از کمبودهای تانک جدید روسی "آرماتا" را رفع کردند و حالا این تانک سنگین دارای توالت نیز خواهد بود.

تفاوت فاحش آبرامز آمریکا با آرماتا روسیه - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تفاوت فاحش آبرامز آمریکا با آرماتا روسیه
به گزارش اسپوتنیک، ایلیا بارانوف، کارشناس شرکت سازنده خاطرنشان ساخت با توجه به ضرورت حضور طولانی تانکیست ها در داخل ماشین رزمی خود، فقدان توالت در این تانک یک مشکل اساسی بود. حالا آب آشامیدنی و غذا نیز در تانک های جدید تی 14 "آرماتا" وجود خواهد داشت.
یادآور می شود آرماتا یگانه تانک نسل سوم در جهان است. تانک T-14 "ارماتا" مجهز به پلتفرم واحد، سیستم موشکی دوربرد چند منظوره دفاع هوایی اس 500 ، سیستم موشکی ضد ماهواره‌ ای نودول و سیستم رادیوالکترونیک مختل کننده ارتباطات ماهواره ای Tirada-2S از جمله سلاح های برتر روسیه در جهان است. نشریه معتبر آلمانی "اشترن" در ماه آوریل 2017 نوشت مشخصات توپ 125 میلیمتری 2А82 "آرماتا" از همه نمونه های مشابه خارجی برتر است.
مجله فوکوس می نویسد تانک روسی تی 14 "آرماتا" امروزی ترین تانک در جهان است و خاطرنشان می سازد که کشورهای غربی در رابطه با ظاهر شدن آن ساخت انواع گوناگون رقیبان آنرا آغاز کرده اند و همچنین تسلیحات کهنه شده خود را مدرنیزه می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала