سورپرایز لاکچری ستاره پرتغالی فوتبال برای دوست دخترش +عکس

© REUTERS / Jon Nazcaسورپرایز لاکچری ستاره پرتغالی فوتبال برای دوست دخترش +عکس
سورپرایز لاکچری ستاره پرتغالی فوتبال برای دوست دخترش +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
اشتراک
هدیه‌ی گرانقیمت رونالدو برای دوست دختر پرحاشیه‌اش، مورد توجه و انتقاد کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، جورجینا رودریگز مدل ۲۷ ساله و دوست دختر کریستیانو رونالدو با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نشان داد با هدیه گران‌قیمت دوست پسرش سورپرایز شده است. هدیه رونالدو به جورجینا، یک صندوقچه جواهرات بزرگ که ۸ کشو دارد، از برند معروف لویی ویتون به ارزش بیش از ۱۲۰هزار یورو بوده است. جورجینا در ادامه عکس منتشر شده از این هدیه نوشت: "هنوز زبانم قاصره، رونالدو"

جورجینا در تیزر مستند زندگیش که بزودی از نتفلیکس پخش خواهد شد می‌گوید از ۵ سال قبل و هنگامی که با رونالدو آشنا شده زندگیش به طور کامل عوض شده است.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به انتشار این هدیه لاکچری جورجینا واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران به خوش شانسی جورجینا اشاره می‌کنند که رونالدو بارها و بارها با رفتار و گفته‌ها و کارهایش علاقه زیاد خود را به دوست دخترش به شیوه‌های مختلف نشان داده است.

View this post on Instagram

A post shared by @hollywoodiha.ir


جمعی دیگر از کاربران هم عنوان می‌کنند مسلما باید زندگی او عوض شود چراکه او در ابتدا فقط در رستوران فعالیت داشت و با آشنایی با رونالدو به این شدت زندگیش تغییر کرد هر شخص دیگری هم جای او بود و با معروف‌ترین فوتبالیست جهان آشنا می‌شد زندگیش به همین نسبت متحول می‌شد.

برخی دیگر از کاربران هم از زیبای و پایداری رابطه آنها می‌گویند و اما جمعی دیگر هم از رابطه آنها انتقاد می‌کنند و عقیده دارند مادر رونالدو حق دارد که مخالف ازدواج این دختر با پسرش باشد چراکه خوب می‌داند این دختر جوان یک فرد مادی‌گرا است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала