واکنش کاربران به سورپرایز ویژه کریس رونالدو برای مامور امنیتی +ویدئو، عکس

© REUTERS / Alexander Hassensteinواکنش کاربران به سورپرایز ویژه کریس رونالدو برای مامور امنیتی +ویدئو، عکس
واکنش کاربران به سورپرایز ویژه کریس رونالدو برای مامور امنیتی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2021
اشتراک
مصدومیت مامور امنیتی کنار زمین فوتبال به علت شوت رونالدو و دلجویی وی از این خانم، باعث تحسین تماشاگران و هواداران وی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر تيم فوتبال منچستريونايتد با وجود گلزنی کريستيانو رونالدو و در حالي که از دقيقه ۳۵ در پی اخراج آرون وان‌‌بيساکا ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، با نتيجه ۲ بر يک مغلوب ميزبانش يانگ بويز سوئيس شد تا شروعی نااميدکننده در رقابت‌های فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا داشته باشد. اما اتفاقی که پیش از آغاز این بازی رخ دارد مورد توجه بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Tvplussport (@tvpluss_sport)


پيش از آغاز اين بازی در حالی که بازيکنان منچستريونايتد در حال گرم کردن خود در زمين مسابقه بودند، کريستيانو رونالدو توپی را به سمت دروازه شوت زد که اين توپ با گذر از روی دروازه به پشت سر يکی از نيروهای تأمين امنيت کنار زمين که زنی ميانسال بود، برخورد و او را نقش بر زمين کرد که سبب شد رونالدو بلافاصله به همراه پزشکان تيم منچستريونايتد بالای سر این خانم مصدوم حاضر شود تا ضمن دلجویی از او، وضعيتش را نیز جويا شود.

پس از پایان این بازی رونالدوی ۳۶ ساله نزد اين خانم مصدوم رفت و ضمن عذرخواهی مجدد بابت اتفاق به وجود آمده، پيراهنش را به عنوان يادگار به او داد که اين حرکت مهاجم منچستريونايتد باعث خوشحالی بی وصف اين نيروی تأمين امنيت شد.

کاربران عنوان می‌کنند کريستيانو رونالدو‌ بار ديگر ثابت کرد که در خارج از زمين فوتبال هم يک انسان بزرگ می‌باشد و رفتار او قابل تحسین است. جمعی از کاربران این اتفاق را خوش شانسی مامور امنیتی عنوان می‌کنند که پیراهن رونالدو را به یادگار گرفت. گروهی از کاربران ایرانی با حسرت عنوان می‌کنند در حالیکه زنان ایرانی را به ورزشگاه‌ها راه نمی‌دهند در نقاط مختلف جهان زنان داور و نیروی امنیتی بازی‌ها می‌باشند.‌
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала