تغییر ظاهری عجیب خواننده و بازیگر ۲۶۵ میلیون فالووری آمریکایی +عکس

© AP Photo / Arthur Mola/Invisionتغییر ظاهری عجیب خواننده و بازیگر ۲۶۵ میلیون فالووری آمریکایی +عکس
تغییر ظاهری عجیب خواننده و بازیگر ۲۶۵ میلیون فالووری آمریکایی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2021
اشتراک
انتشار تصویری از سلنا گومز در حال پیاده روی توسط پاپاراتزی‌ها در فضای مجازی با بازتاب فراوان کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سلنا مری گومز ۲۹ ساله، یکی از خوانندگان و همینطور بازیگران محبوب و معروف در بین مردم دنیا است که در تگزاس آمریکا متولد شد و فعالیت خود را از کودکی در این عرصه‌های نام برده آغاز کرد.

او از سال ۲۰۱۳ تا به امروز به بیماری لوپوس مبتلا است و از این بیماری رنج می‌برد و چندین دفعه با کنارگیری از عرصه موسیقی سعی داشت بیماری خود را کنترل کند حتی به اجبار تمام کنسرت های خود را لغو کرد و تحت درمان و مداوا قرار گرفت و به شیمی درمانی پرداخت و با این اقدام تا حد زیادی این بیماری را کنترل کرد.
بیماری لوپوس یک بیماری خودایمنی است که سیستم ایمنی بدن را تضعیف و به سلول های سالم بدن حمله می‌کند. از عوارض‌های این بیماری میتوان به آسیب رساندن به کلیه، کبد، مفاصل، پوست و دیگر اندام های بدن اشاره کرد که لوپوس باعث التهاب این اندام ها می‌شود و اگر فرد تحت درمان و کنترل این بیماری قرار نگیرد حتی ممکن است کبد و کلیه و دیگر اندام ها از کار بیفتند.

سلنا گومز هم پیوند کلیه انجام داد تا خیلی زودتر از آسیب های احتمالی این بیماری پیشگیری کند؛ زمانی که سلنا نیاز به پیوند کلیه داشت یکی از دوستان او به نام فرانسیا راییسا کلیه خود را به سلنا اهدا کرد. ناگفته نماند در طول این دوران و چندین سال بعد آن هم دچار افسردگی شد.

View this post on Instagram

A post shared by mowjmusic (@mowjmusic)


این بیماری باعث تغییرات ظاهری زیادی در کوتاه مدت می‌شود و بدن فرد همواره در حال تغییر وزن است. حالا با گذشت چندین سال از مبتلا شدن و درمان بیماری سلنا گومز طبیعی است طی این سالها در اثر عوارض این بیماری دچار کاهش یا افزایش ناگهانی اندامش شود نمونه این تغییرات هم میتوان در تصاویر جدید منتشر شده دید که عده ای از کاربران واکنش‌های تند و زشتی به این تصاویر نشان دادند.

بسیاری از کاربران اندام سلنا گومز را مورد تمسخر قرار دادند و با جمله‌هایی از قبیل، «حالا دلیل این همه مدت تنها بودن و در رابطه نبودنش را میفهمم» یا «شبیه شخص ۹۰ کیلویی بنظر می‌رسد او خیلی چاق و زشت شده یکی به او کمک کند.» و جمعی دیگر از کاربران هم خطاب به انتقاد‌‌‌‌‌ های دیگر افراد عنوان می‌کنند که دلیل تغییر ناگهانی او داروهایی است که برای بیماری اش مصرف می‌کند و اگر هم دچار این بیماری نبود و بی‌دلیل چاق می‌شد باز هم اندام خودش است و خودش تصمیم می‌گیرد به چه شکل باشد اما او با این حال هنوز هم زیباست.
جمعی دیگر از هواداران سلنا هم عنوان می‌کنند که او در هر شرایط و ظاهری باشد همچنان طرفدار او خواهند بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала