فوتبالیست ۱۲۶ کیلویی چینی سوژه کاربران فضای مجازی +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAتیم فوتبال فولاد ایران
تیم فوتبال فولاد ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
اشتراک
مالک باشگاه زییو کوژو، سرمربی تیمش را مجبور کرده تا در تمام بازی‌ها فرزند چاق خود را بازی بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهایی از بازی فوتبال پسر جوان ۱۲۶ کیلویی چینی در فضای مجازی منتشر می‌شود که سوژه خنده و تمسخر کاربران شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Ashemiu Sikavosh (@mister.pers)

ماجرا از این قرار است که هی شویهوا میلیونر ۳۵ ساله چینی با خرید باشگاه دسته دومی زییو کوژو، سرمربی تیمش، هونگی هوانگ را مجبور کرده تا در تمام بازی‌ها به فرزند چاق خود بازی بدهد. اما پسر مالک باشگاه فیزیک بدنی غیرمتعارف و وزن ۱۲۶ کیلویی دارد که به سوژه خنده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от irtoto (@irtotoiran)

کاربران بسیاری که با خنده و تمسخر به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند عنوان می‌کنند سوءاستفاده از قدرت از سوی مالک و مجبور کردن مربی به بازی دادن به پسر ۱۲۶ کیلویی خود، امری بی‌سابقه در فوتبال دنیا می‌باشد. جمعی از کاربران با اشاره به کاری که این آقای میلیونر برای فرزندش انجام داد عنوان می‌کنند با پول هر کاری می‌توان کرد و خوشبختی را خرید. گروهی از کاربران آرزو دارند آنقدری پول داشتند که بتوانند اصلی‌ترین و مهمترین خواسته‌های خود و عزیزانشان را برآورده کنند. کاربرانی نیز معتقدند وجود چنین عضوی در این تیم دست دو، مانع پیشرفت تیم خواهد شد و هزینه‌ای که پدر کرده است به باد می‌رود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от irtoto (@irtotoiran)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала