پیرزن پاکستانی ۳۰۰ ساله +ویدئو

CC BY-SA 3.0 / wikia.org / پیرزن پاکستانی ۳۰۰ ساله +ویدئو
پیرزن پاکستانی ۳۰۰ ساله +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2021
اشتراک
تصویر پیرزن پاکستانی با چهره‌ عجیب و ۳۰۰ سال سن مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از پیرزن پاکستانی با چهره عجیب و ترسناک در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با ابهامات و سوالاتی از سوی کاربران همراه شده است. بر اساس آنچه که در فضای مجازی پیرامون این موضوع به اشتراک گذاشته می‌شود، این پیرزن اهل شهر لاهور واقع در کشور پاکستان است.

بسیاری از سایت‌های خبری به خاطر چهره استخوانی، پوست چروکیده، موهای سفید و دستان نهیف این پیرزن می‌نویسند که وی حدود ۳۰۰ سال عمر دارد و هنوز هم زنده است. اما با توجه به واقعیت‌های زندگی و نگاهی به امکان بیولوژیکی حیات انسان در کره زمین، می‌توان به این ماجرا با دیدگاه نسبی نگاه کرد.

از سوی دیگر انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش‌هایی از سوی کاربران همراه شده است. بسیاری از کاربران عمر ۳۰۰ ساله پیرزن را انکار می‌کنند و عده‌ای دیگر چین و چروک صورت وی را به وجود بیماری پوستی احتمال می‌دهند.

برخی از کاربران نیز عمر بیش از حد و غیر عادی انسان را ناشی از داشتن کرامت‌های خاص می‌دانند اما برخی دیگر این صحبت‌ها را خرافات دانسته و نظریه عمر ۳۰۰ ساله را نفی می‌کنند. تعدادی از مخاطبان بیان می‌کنند در گذشته عمر انسان به دلیل تخلفات کمتر بشریت تا ۱۰۰۰ سال نیز می‌رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала