نامزدی خواننده پاپ آمریکایی با دوست پسر ایرانی خود +ویدئو، عکس

© AP Photo / Invision / Omar Vegaنامزدی خواننده پاپ آمریکایی با دوست پسر ایرانی خود
نامزدی خواننده پاپ آمریکایی با دوست پسر ایرانی خود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
اشتراک
بریتنی اسپیرز نامزدی خود را با سام اصغری اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبر منتشر شده‌ی نامزد شدن بریتنی اسپیرز با سام اصغری دوست پسر ایرانی وی، با توجه کاربران در سایت‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Sam Asghari (@samasghari)


بریتنی اسپیرز در صفحه اینستاگرامش، ویدئویی از خود و نامزدش منتشر کرده که در آن حلقه نامزدی‌اش را نشان می‌دهد. سام اصغری بازیگر و مربی بدنسازی ایرانی‌ تبار است که با ۲۷ سال سن و اختلاف سنی زیاد از بریتنی ۳۹ ساله کوچکتر است. اصغری نیز در پست جداگانه‌ای در صفحه شخصی اینستاگرام خود نامزد شدنش را با بریتنی اسپیرز اعلام کرد.

View this post on Instagram

A post shared by @hollywoodiha.ir


آشنایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد، آن‌ها در پروژه فیلم‌برداری یکی از موزیک ویدئو‌های بریتنی با یکدیگر آشنا شدند. بریتنی اسپیرز در مورد تاخیر در ازدواج‌شان گفته است، آن‌ها ۵ سال است با یکدیگر در رفت و آمد هستند، اما به خاطر حکم دادگاه که پدرش را سرپرست او کرده بود، نمی‌توانستند ازدواج کنند.

تعدادی از کاربران با گفتن کلمات محبت آمیز و فرستادن استیکرهای قلب و غیره محبت و دوست داشتن خود را به خواننده آمریکایی ابراز می‌کنند و عده‌ای دیگر با نوشتن پیام‌های تبریک برای او و نامزدش آرزوی خوشبختی دارند.

همچنین برخی از طرفداران از جوان ماندن بریتنی اسپیرز نسبت به اوایل خواننده شدنش سخن می‌گویند، اما بعضی با اشاره به چاق شدن پرنسس موسیقی آمریکایی با این نظر مخالفت کردند. کاربرانی دیگر سن کم سام اصغری را نسبت به سن بریتنی اسپیرز مورد بررسی قرار داده و راجع به آن نظر می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала