افتخار ستاره پاپ آمریکایی به دوست پسر ایرانی اش +عکس

© AFP 2023 / Robyn Beckافتخار ستاره پاپ آمریکایی به دوست پسر ایرانی اش +عکس
افتخار ستاره پاپ آمریکایی به دوست پسر ایرانی اش +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بریتنی اسپیرز به شدت از دوست پسر ایرانی خود راضی است.

به گزارش اسپوتنیک این روزها رابطه «بریتنی اسپیرز» خواننده مشهور آمریکایی با دوست پسر ایرانی اش یکی از سوژه های داغ رسانه های خبری است.
بریتنی اسپیرز به همراه سام اصغری در مجالس خصوصی و محافل عمومی ظاهر می شود و عکس های دونفره شان را در صفحه اینستاگرامش منتشر میکند.

سام اصغری مربی پرورش اندام و بدنسازی است و از چندی پیش فعالیت های حرفه ای خود را بعنوان مدل و بازیگر شروع کرده است و در جریان فیلمبرداری کلیپ «اسلامبر پارتی» با بریتنی ملاقات کرد و رابطه آنها آغاز شد.
بریتنی در سالگرد دوستیش با سام با انتشار عکسی دونفره در صفحه خود نوشت: این مرد هر روز الهام بخش من است برای اینکه انسان بهتری باشم و این من را خوشحال ترین دختر دنیا میکند.

این عکس و جمله وی در روزهای اخیر بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشته است و کاربران تحلیل های مختلفی از آن دارند. عده ای سام را خوشبخت ترین پسر دنیا میدانند که بواسطه دوستی اش با بریتنی به شهرت رسیده است. به نظر برخی کابران اساسا دوستی بریتنی 35 ساله با سام 23 ساله آنهم پس از دوبار ازدواج و با داشتن دو پسر ده و یازده ساله کمی عجیب به نظر میرسد. در مقابل برخی معتقدند که رابطه این دو نفر خیلی عمیق تر از دوستی است و به زودی به ازدواج و تشکیل خانواده منجر میشود. کاربران بسیاری برای این زوج هنری ارزوی موفقیت و خوشبختی دارند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала