انتشار ویدئوی متفاوت از دونده افغانستانی +ویدئو

© AFP 2023 / Behrouz Mehri انتشار ویدئوی متفاوت از دونده افغانستانی
انتشار ویدئوی متفاوت از دونده افغانستانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
اشتراک
کیمیا یوسفی از پایان نافرجام رقابت خود در مسابقات المپیک ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی منتشر شده از کیمیا یوسفی دونده افغانستان در میان کاربران دست به دست می‌شود که گویا با دوربین یکی از مربیان یا دوستان وی گرفته شده است و حرف‌های او مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


در این ویدئو کیمیا یوسفی با ظاهری خسته به سمت دوربین آمده و در حالت خستگی‌اش می‌گوید، نتوانست نتیجه دلخواه خود را در المپیک کسب کند. این بانوی دونده افغانستانی که برای اولین بار جواز حضور در مسابقات المپیک را دریافت کرده بود افزود، برای او تنها آمدن به المپیک مهم نبود، بلکه نتیجه نیز بسیار مهم بوده است وی نتیجه‌ای که بدست آورد را حتی نزدیک به نتیجه دلخواهش ندانست.


کیمیا یوسفی همچنین در پاسخ سوالِ شخصی که از او فیلم می‌گرفت و پرسید آیا وی فرزانه را می‌شناسد؟ بیان کرد که فرزانه فصیحی دوست صمیمی اوست و تا قبل از شروع مسابقه با او گفت و گویی داشته است. کیمیا یوسفی در آخر برای فرزانه فصیحی آرزو کرد تا برای ایران افتخار آفرین و مدال آور باشد. کاربرانی نیز با دیدن تصویر کیمیا یوسفی نسبت به این ویدئو واکنش نشان دادند.


تعدادی از کاربران با مقایسه دختران ایرانی و افعانستانی به وجه تشابه آن‌ها واکنش نشان دادند. عده‌ای دیگر به افتخار آفرینی بانوان در تمامی کشورها، بیشتر از آقایان اشاره کردند و آنان را تشویق نمودند. برخی دیگر نیز با دیدن ناراحتی کیمیا یوسفی ضمن دعوت کردن کیمیا به آرامش، بیان کردند که انشالله در مسابقات بعدی‌اش، مقام می‌آورد. همچنین جمعی از کاربران دلیل موفقیت‌های بزرگ را شکست و بدست آوردن تجربیات بسیار دانسته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала