روسیه، میزبان محصولات ایران خودرو خواهد شد +عکس

© Photo / IRNAخودرو ایرانی سمند
خودرو ایرانی سمند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2021
اشتراک
خودروهای دنا، سمند، رانا و تارا خودروهای مورد نظر برای تولید در روسیه هستند.

به گزارش اسپوتنیک، سابینا نوبری، مدیرکل صادراتی منطقه آسیا، اروپا و CIS شرکت ایران خودرو در یک گفت‌و‌گوی خبری درباره آخرین وضعیت صادرات خودروهای تولید این شرکت در این منطقه گفت: «در حال حاضر صادرات خودروهای سمند، دنا و دنا پلاس به کشورهای آذربایجان را داریم که با حمایت‌های دولت در حال توسعه است.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news)

وی افزود: «تلاش می‌کنیم تا با حضور در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، بتوانیم سهم خود از بازار کشور‌های عضو این اتحادیه را افزایش دهیم. امیدواریم روابطمان را با کشور‌های عضو این اتحادیه افزایش دهیم تا بعد از آزاد شدن تعرفه گمرکی طی یک و نیم تا دو سال آینده که قرار است خودرو نیز به لیست این کالا‌ها بپیوندد، و بتوانیم خودرو‌هایی که در کلاس آن‌ها رقابت کمتری وجود دارد را در روسیه تولید کنیم. همچنین روسیه نیز بتواند خودرو‌هایی که کلاس آن‌ها در ایران کمتر است را اینجا تولید کند. او از خودرو‌های اکونومیک مثل دنا، سمند، رانا و تارا، خودروهای مورد نظر برای تولید در روسیه نام برد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от @export.kala

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند که حتما جمعیت روسیه زیاد شده است که قصد خرید خودروهای بی‌کیفیت ایرانی را دارند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند که خدا می‌داند این خودروها چقدر ارزان‌تر به روسیه فروخته می‌شود که روسیه تمایل به خریداری خودروهای ایرانی دارند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от generalkhodro (@generalkhodro)

جمعی از کاربران نیز با خشم عنوان می‌کنند بهتر است ابتدا ایران بازار داخلی خود را سر و سامان دهد سپس به فروش خودرو در منطقه اقدام کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала