ماجرای خودروی دنا و جنجال تازه مجلس یازدهم +ویدئو، عکس

© Sputnik / Press service of PAO AVTOVAZ /  مراجعه به بانک تصاویر راه اندازی تولید خودرو ارزان قیمت گازی در روسیه
راه اندازی تولید خودرو ارزان قیمت گازی در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان مجلس یازدهم با انتقادات بسیاری در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در ابتدای شروع مجلس، فرمی با سه گزینه برای تحویل خودرو به نمایندگان مجلس داده شده تا نوع استفاده از خودرو خود را انتخاب کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

این گزینه‌ها شامل تحویل امانی خودروی صفر پارس به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان دوره نمایندگی، که در این صورت، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل (حدود ۵ میلیون)، از هزینه‌های دفتری ماهانه حذف می‌شود. ‌استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در این صورت نیز هزینه‌ها بر حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣٠ هزار و روزانه ۵٠٠ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می‌شود. و اما فروش اقساطی یک خودروی صفر دنا یا پارس به نماینده که قسط آن از دریافتی ماهانه وی کسر شود؛ که این گزینه با انتقادات فراوانی در رسانه‌های اجتماعی همراه شد.

بسیاری از کاربران معتقدند باید به جای خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان متقاضی یک خودروی معمولی‌تر و یا پراید با مالکیت مجلس داده شود. ضمن اینکه آنها این خودروها را رشوه خودروسازان به نمایندگان مجلس می‌دانند و عنوان می‌کنند این افرادی که خود را نماینده خطاب می‌کنند و با رای مردم در چنین جایگاهی نشسته‌اند هیچ یک از درد مردم مطلع نیست و تنها برای تظاهر و رفع تکلیف گاهی خودنمایی می‌کند چرا که اینها با اهدافی چون قدرت و ثروت به دنبال کسب نمایندگی مردم بوده‌اند نه هیچ چیز دیگر.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران به گرانی‌های اخیر بازار خودرو و مشکلات موجود برای خرید و تحویل خودرو اشاره می‌کنند و همه این اتفاقات را دلیل بی‌کفایتی افرادی که در دولت دم از خدمت به مردم می‌زنند می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала