واکنش کاربران نسبت به علاقه عرب‌ها به خانواده ترامپ +عکس

© REUTERS / Carlos BarriaСемья Дональда Трампа прибывает в Капитолий на его инаугурацию
Семья Дональда Трампа прибывает в Капитолий на его инаугурацию - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران به ازدواج کوچکترین دختر ترامپ با یک پسر لبنانی واکنش نشان دادند!

به گزارش اسپوتنیک، آخرین شب ریاست جمهوری دونالد ترامپ، کاخ سفید میزبان یک پسر لبنانی بوده است و رسما نامزدی دختر ترامپ و این پسراعلام شده است.

در این شب، تیفانی ترامپ، دختر دونالد ترامپ اعلام کرده که با مرد ثروتمند لبنانی به نام مایکل بولوز نامزد کرده است.
تیفانی نوشته است که "این افتخاری بود که بسیاری از مقاطع مهم و رویدادهای تاریخی و خاطره‌انگیز و خاص‌تر از همه نامزدی‌ام را با نامزد فوق‌العاده‌ام مایکل با خانواده‌ام در کاخ سفید جشن بگیرم. برای فصل بعدی هیجان زده‌ام و سخت احساس خوشبختی می‌کنم."

کوچک‌ترین دختر رئیس جمهور سابق آمریکا با لباس مشکی و حلقه نامزدی در دست در کنار مایکل بولوز دیده می‌شود. 
بولوز نیز در زیر این عکس ضمن اظهار عشق به همسر آینده‌اش نوشته است که "دوستت دارم عزیزم"

مایکل بولوز نیز همان تصویر را در حساب کاربری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و در زیر آن نوشته است که "با عشق زندگی‌ام نامزد کرده‌ام. از فصل آینده زندگی مشترکمان استقبال می‌کنم."
گفته شده است که تیفانی ۲۷ ساله و مایکل ۲۳ ساله در سال ۲۰۱۷ در میکونوس یونان با یکدیگر آشنا شده‌اند.

در ماه دسامبر ۲۰۱۸، این زوج کریسمس را با یکدیگر در کاخ سفید جشن گرفتند که تیفانی ترامپ عکس خود و مایکل را در کنار یک درخت کریسمس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود.

تیفانی ترامپ تنها فرزند حاصل ازدواج دونالد ترامپ با مارلا میپلز است که مادرش او را عمدتا در کالیفرنیا بزرگ کرده است. او به تازگی از دانشکده حقوق جورج تاون فارغ التحصیل شده است. 

خانواده مایکل بولوز، امپراتوری شرکت‌های بولوز را راه اندازی کرده‌اند که میلیاردها دلار ارزش دارد.

به دنبال اعلام نامزدی میان تیفانی و مایکل، حساب کاربری آن‌ها آکنده از پیام‌های تبریک از جمله پیام پشتیبانی خواهر بزرگتر تیفانی ایوانکا شد.

ایوانکا ترامپ در حساب کاربری شوهر خواهر آینده‌اش نوشت که "دوستت دارم مایکل." او در پست اینستاگرام خواهر کوچکترش نوشت که "برای تو و مایکل بسیار خوشحالم. دوستت دارم تیف."
مارالا میپلز هم با انتشار عکس تیفانی و مایکل در اینستاگرام به آن‌ها با جمله ای تبریک گفت. او نوشت که "رحمت بی دریغ خداوند برای عشق! باشد که رحمت و عشق خداوند همواره راهتان را روشن کند. خیلی دوستت دارم.

بسیاری از کاربران معتقدند که علاقه عرب‌ها به ترامپ و خانواده او بسیار مثال زدنی و عجیب است. به گفته بسیاری از کاربران، دونالد ترامپ که یک بیزینس من و سرمایه‌دار است علاقه دارد تا با مردان پولدار که عمدتا عرب هستند، وصلت کند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که دلیل انتخاب این مرد لبنانی می تواند پول او باشد وگرنه ظاهر چندان جالبی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала