ترامپ و همسرانش در گذر زمان (عکس، ویدیو)

© AFP 2023 / Jim WatsonМеланья и Дональд Трампы
Меланья и Дональд Трампы - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور منتخب آمریکا، در زندگی شخصی و فردی اش 3 بار ازدواج کرده است. با نگاهی به همسران او که همه مانکن بودند و یا در عرصه مدلینگ فعالیت داشتند، این فرضیه که هر چی انسان پولدار تر باشد همسر زیباتری دارد را تقویت می کند.

نخستین همسر "ترامپ"، "ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل چک بود. وی در سال 1977 با ایوانا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و یک دختر است. این ازدواج موفق نبود و به طلاق منجر شد.
"ترامپ" پس از جدایی از "ایوانا" با "مارلا ماپلس" خواننده ای که 17 سال از خودش جوان تر بود ازدواج کرد. این ازدواج از سال 1993 تا 1999 میلادی بطول انجامید.
حاصل ازدواج "ترامپ" با "مارلا ماپلس"، دختری به نام "تیفانی" است که اکنون در عرصه مدلینگ و خوانندگی فعالیت دارد.
ترامپ پس از جدایی از "مارلا ماپلس"، مدت کوتاهی با "کارلا برونی" بود. اما این رابطه زیاد بطولنیانجامید و "برونی" هم پس از جدایی از "ترامپ"، با "نیکلا سارکوزی" که در آن زمان رئیس جمهور فرانسه بود، ازدواج کرد.
"دونالد ترامپ" پس از جدایی از همسر دوم خود در سال 2005 با "ملانیا کناوس" مدل اهل اسلوانی ازدواج کرد.
حاصل این ازدواج پسری به نام "بارون" می باشد که اکنون 11 ساله است.

نوه "دونالد ترامپ" با "بارون ویلیام" پسر کوچک او تقریبا هم سن و سال است. دونالد ترامپ 8 نوه دارد و با اینکه او هر سال پیرتر می شود اما به ثروت او افزوده می شود و این راز ازداوج های مکرر او با زنانی بسیار جوان تر از خود می باشد. بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی حتی کسانی هم که با خود "ترامپ" مخالف هستند به تحسین همسر سوم او پرداختند و او را بسیار شیک و زیبا می پندارند. حتی احتمال اینکه طرفداران "ملانیا ترامپ" به علت زیبایی او از "ترامپ" نیز بیشتر باشد وجود دارد.
برخی کاربران در این رابطه نوشته اند: "اگه به چهره همسر نخست تا سوم ترامپ نگاه کنید، متوجه میشید: هر چی پولدارتر بشی زن بهتری می‌تونی بگیری، اگر چه پیرتر بشی!"

حال که او رئیس جمهور آمریکا شده است ازدواج های مکرر او کمی دردسر آفرین شده است. همسر اول "ترامپ" از او درخواست کرده است که بعنوان سفیر آمریکا در کشور زادگاهش چک به فعالیت بپردازد. پس از درخواست همسر اول او، همسر دوم او نیز درخواست کرده است که او را منصوب به سفیر آمریکا در یک کشور آفریقایی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала