عصبانیت بانوی بازیگر پیشکسوت ایرانی از قضاوت‌های مردم در برنامه شام ایرانی +ویدئو، عکس

© Sputnikغذای سنتی ایرانی
غذای سنتی ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مریم امیرجلالی از حواشی برنامه شام ایرانی می گوید!

به گزارش اسپوتنیک، برنامه شام ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب مدتی است که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در آخرین فصل از این برنامه، مریم امیرجلالی، فلور نظری، بهاره رهنما و شهرزاد کمال زاده شرکت داشتند که حواشی زیادی اتفاق افتاد و با نظرات و قضاوت های مردم همراه شد.

View this post on Instagram

A post shared by video2fun (@v2fun)

مریم امیرجلالی در یک لایو جنجالی با ناراحتی از قضاوت های اشتباه مردم به توضیح می پردازد.
او در این لایو عنوان می کند که بعضی از شرکت کننده‌های این برنامه جای دختر من بودند و من با آنان شوخی کردم اما با قضاوت‌های بیشمار مردم روبرو شدم که چرا با شهرزاد کمال زاده بد صحبت کردم یا اشک فلان بازیگر را درآوردم. او معتقد است که بعضی از مردم معنی طنز و شوخی را متوجه نمی شوند برای همین از کار کردن فراری هستم.

او در ادامه توضیح داد که تمام صحبت‌ها و شوخی هایی که در این برنامه انجام شد در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی هم گفته می شود.
مریم امیرجلالی در صحبت ‌های خود اعلام کرد که در پاسخ به افرادی که حرف‌های نامربوط و نادرست می زنند، عکسی از شهرزاد کمال‌زاده را در صفحه شخصی خود گذاشتم و در زیر آن نوشتم که او بدست من کشته شد.

گروهی از کاربران معتقدند که مریم امیرجلالی بازیگر خوب و رکی هست و چیزی در دل نگه نمی‌دارد برای همین مورد قضاوت مردم قرار می گیرد. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که حرف‌های مریم امیرجلالی به شهرزاد کمال‌زاده شوخی و طنز نبوده بلکه به نوعی توهین محسوب می شود چرا که زبان او بسیار تند و تیز است. بعضی از کاربران نیز معتقدند که وقتی فردی بازیگر شده و مشهور می شود، باید ظرفیت حرف‌های مختلف مردم را نیز داشته باشد و از آن نرنجد. به گفته این دسته از کاربران، مردم به مریم امیرجلالی حرف‌های خوب هم زده اند و این اوست که انتخاب می کند از کدامیک تاثیر پذیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала