حمایت جنجالی مردم از عادل فردوسی پور و صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAعادل فردوسی پور
عادل فردوسی پور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افزایش فالورهای صفحه فارسی نفدراسیون فوتبال آسیا و رسیدن آن به بیش از یک میلیون نفر!

به گزارش اسپوتنیک، دعوت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی‌پور برای گزارش فینال تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در حساب رسمی اینستاگرامی‌ فارسی ود سبب خوشحالی کاربران شده است. این اتفاق در حالی انجام می‌شود که گزارشگران رسمی معرفی شده از سوی ایران اجازه حضور در قطر را نیافته‌اند.

 

گفته شده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران در پخش بدون اجازه تصاویر مسابقات آسیایی حق پخش رسمی فینال جام قهرمانان فوتبال آسیا را به ایران نفروخته و مجوز حضور هیچ‌یک از خبرنگاران ایرانی را نیز برای حضور در قطر صادر نکرده است.

واکنش‌های گسترده کاربران به پخش فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا سبب جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده است. 

وقتی AFC اعلام کرد عادل فردوسی پور بازی فینال را گزارش می‌کند، ایرانی‌ها شروع به دنبال کردن صفحه AFC کردند. اضافه شدن بیش از نهصد هزار فالوور در ۲۴ ساعت رقم بسیار بالایی است که حضور عادل فردوسی پور و حمایت گسترده کاربران از این گزارشگر فوتبال سبب آن شده است و البته همچنان ادامه دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Q.MΛЯZ (@qmars.khorsandi)

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و قرار است به طور مستقیم از حساب فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش شود.

بسیاری از کاربران معتقدند که از این اتفاق بسیار خوشحالند و دوست دارند که گزارش عادل فردوسی پور را بشنوند. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که به همین سادگی با حضور عادل فردوسی پور، تعداد فالورهای صفحه فارسی ای اف سی در اینستاگرام با پیج رسمی برابر شده و قطعا از آن بالاتر هم خواهد زد.

عده ای کاربران معتقدند که از وقتی صداوسیما هوای استعدادهای خودش را نداشته باشد، دیگران از او سود می‌برند.

عده زیادی از هواداران این گزارشگر فوتبال معتقدند که فوتبال را با صدای او دوست دارند. گروهی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که حال محمدحسین میثاقی را خریدارند. آنان عقیده دارند که خدا جای حق نشسته است و عادل فردوسی پور شایسته بهترین هاست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала