آیا گزارشگر توانمند حذف شده فوتبال دوباره به نود بازخواهد گشت +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAعادل فردوسی پور
عادل فردوسی پور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عادل فردوسی پور قصد دارد با نود نو به خانه های ایرانی ها بیاید!

به گزارش اسپوتنیک، حذف برنامه ۹۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور به عنوان پربیننده‌ترین برنامه صداوسیما یکی از خبرسازترین اتفاقات سال گذشته در تلویزیون ملی ایران بوده است. حال رسانه‌های معتبر ورزشی از قول عادل فردوسی پور گزارشگر توانمند فوتبال اعلام کرده‌اند که او درصدد است تا مجوز برنامه جدید خود را که "نود نو" نام دارد، از طریق تلویزیون های اینترنتی منتشر کند.

View this post on Instagram

A post shared by Lotus|لوتوس (@lotus_vid) on

گفته شده است که عادل فردوسی پور قصد دارد با شروع لیگ بیستم برنامه نود نو را تولید و پخش کند. این برنامه از پلتفرم‌های مختلف اینترنتی نظیر فیلیمو، کافه بازار و نماوا پخش خواهد شد.
View this post on Instagram

A post shared by #پوزخند 😏 (@poozkhand.tv) on

همچنین گفته شده است که هواداران این مجری می‌توانند صدای عادل را هم به عنوان گزارشگر در لیگ بیستم از تلویزیون‌های اینترنتی بشنوند چرا که فردوسی پور در حال آماده سازی مقدمات این کار است تا با قدرت به فضای رسانه‌ای برگردد.
View this post on Instagram

A post shared by یه حس خوب (@ye_hesse_khooob) on

از طرف دیگر در فضای مجازی این زمزمه وجود دارد که برنامه نود نو روزهای دوشنبه به بازار خواهد آمد و این در حالی است که برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی نیز در همان روز از رسانه ملی ایران پخش می شود که به نوعی رقابت میان این دو گزارشگر مطرح است.
عده ای از کاربران معتقدند که برنامه نود نو در کشمکش بین صداوسیما و وزارت ارشاد بر سر اعطای مجوز برای تولید محتوا در تلویزیون اینترنتی یا شبکه نمایش خانگی است و بعید است به این زودی مجوز تولید و پخش بگیرد و تولید این برنامه برای لیگ بیستم بیشتر شبیه به یک شایعه است. به گفته این دسته از کاربران، با توجه به اتفاقاتی که بین عادل و مدیران ورزش صدا و سیما رخ داده است و موضعی که نسبت به تولید برنامه نود وجود دارد، طبیعی است که گرفتن مجوز تولید این برنامه از صداوسیما عملاً برای عادل غیرممکن باشد. اما عده بسیاری از کاربران امیدوارند که برنامه اینترنتی عادل فردوسی بزودی تولید شود تا بتوانند دوباره گزارشگر محبوب خود را ببینند و از برنامه او لذت ببرند. این دسته از کاربران معتقدند که موضوع رقابت میان برنامه نود نو و فوتبال برتر صحت ندارد و عادل فردوسی پور بی رقیب میدان های ورزشی است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала