شایعاتی در فضای مجازی پیرامون بستری شدن مهران مدیری در بیمارستان +عکس

اشتراک
در شبکه های مجازی سخن از راهی شدن مهران مدیری به بیمارستان شده است!

به گزارش اسپوتنیک، شایعاتی پیرامون مهران مدیری، بازیگر و کارگردان مطرح سینما که بیشتر در زمینه کمدی فعال است، منتشر شده که او راهی بیمارستان شده و بستری شده است.

View this post on Instagram

A post shared by دورهمی 💠 مهران مدیری (@dorehami.clip) on

عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که حال مهران مدیری مساعد است و جای نگرانی نیست. به گفته این دسته از کاربران، ماجرا از این قرار است که سازنده برنامه پرطرفدار دورهمی بخاطر درد قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کرده و سپس به تشخیص پزشکان بستری شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Mehran Modiri | مهران مدیری (@mehranmodiri_fans_1346) on

از زبان نزدیکان مهران مدیری گفته شده است که مراجعه این کارگردان محبوب به بیمارستان بخاطر درد در قفسه سینه بوده و به گفته آنها در معاینات اولیه مشخص شده ربطی به ناراحتی قلبی ندارد و او هم‌اکنون زیرنظر پزشکان قرار دارد.
 اما ساعتی بعد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گفته شده است که مهران مدیری که ظهر امروز در یک نشست خبری حضور یافته و از حضورش در عرصه تبلیغاتی خبر داده بود، ساعتی پیش به دلیل مشکل معده راهی بیمارستان شده است و عارضه قلبی را تکذیب کردند.

View this post on Instagram

A post shared by دورهمی | مهران مدیری (@dorehami.tanz) on

درحالی‌که برخی رسانه‌ها از حضور این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون در بیمارستان به
دلیل عارضه قلبی خبر داده بودند، همسر مدیری با انتشار یک استوری نوشت: «هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ ناراحتی معده بوده  و در بیمارستان بستری نیستند.»

بسیاری از کاربران برای این هنرمند محبوب دعا کرده و عنوان کردند که امیدوارند بیماری او هر چه هست درمان شود و بزودی سلامتی خود را باز یابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала