واکنش کاربران به بازداشت و نقش نماینده ابهر در پرونده اقتصادی +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAبازداشت
بازداشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محکومیت ۶۱ ماه حبس تعزیری نماینده‌ ابهر به اتهام اخلال در نظام توزیع خودرو با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمد عزیزی نماینده دوره‌ی دهم حوزه‌ انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه در استان زنجان که پس از مشخص شدن اخلال در بازار خودرو و پرونده پوشک مولفیکس دیگر نتوانست در انتخابات بعدی ثبت نام کند در اردیبهشت امسال وی به همراه فریدون احمدی دیگر نماینده مجلس به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

View this post on Instagram

A post shared by خبرگزاری فارس (@fars_news) on

این اتفاق با انتقاد و واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است و سبب شد که کاربران ویدئوهایی از اعتراض او در مجلس نسبت به قیمت خودرو و قول و شعارهای انتخاباتی‌اش پیش از راه یافتن به مجلس منتشر کنند و ضمن اظهار تاسف، به مردمی که به او و امثال او رای می‌دهند تذکر دهند تا در انتخابات به افراد محترم و شایسته رای دهند که از اعتماد آنان سوءاستفاده نشود.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران عنوان می‌کنند بسیارند نمایندگانی که در مجلس تنها به منفعت مالی خود می‌اندیشند، از بیت‌المال می‌خورند و به ملت خیانت می‌کنند اما مجازات این قبیل مسئولین و آقایان به اصطلاح نماینده که به فکر مردم بیچاره نیستند نباید زندانی باشد بلکه باید اعدام برایشان در نظر بگیرند.

View this post on Instagram

A post shared by sayed amin 👤 (@sniper313.bir) on

کاربرانی نیز در واکنش به ویدئوی اعتراضی او در مجلس عنوان می‌کنند که محمد عزیزی نماینده ابهر بسیار بهتر از سایرین از وضعیت بازار خودرو در چند ساله گذشته خبر داشته است چرا که او نماینده خودروسازان بوده است نه نماینده مردم، اما چرا پیش از دستگیر شدنش به خاطر اخلال در بازار خودرو و در روزهای پایان این دوره‌ی مجلس نطق اعتراض به قیمت و وضعیت بازار خودرو را با داد و فریاد قرائت می‌کنند و حرف از نظارت می‌زند؟!

View this post on Instagram

A post shared by مهدی سروی (@mahdi_sarvi) on

گروهی از کاربران سلب اعتماد مردم به مسئولین کشوری را از بزرگترین گناهان عنوان می‌کنند و چنین نمایندگانی را حامی مفسدان اقتصادی، اختلاسگران و افراد سودجو و منفعت طلب می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала