پیگرد قانونی سلبریتی مبلغ شربت پیشگیری از کرونا +ویدئو، عکس

© Fotolia / mimonقرص و دارو
قرص و دارو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفته است که بهنوش بختیاری به خاطر تبلیغ شربت پیشگیری از کرونا در فضای مجازی تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته است!

به گزارش اسپوتنیک، بهنوش بختیاری بانوی بازیگر ایرانی در آخرین استوری تبلیغاتی خود از موج کرونا هراسی جامعه استفاده کرده است تا داروی گیاهی شرکتی را که ادعا می کند برای پیشگیری از کروناویروس ساخته شده به مردم بفروشد.

View this post on Instagram

A post shared by Tabriz Portal پرتال تبریز (@tabrizportal) on

این تبلیغ او با انتقاد بسیاری از کاربران روبرو شده است.
محمد دلاوری، مجری تلویزیون در رابطه با اقدام عجیب بهنوش بختیاری در تبلیغ دارویی با موضوع کرونا در شبکه پنج سیما این طور گفته است که "عقل هم چیز خوبیه! البته از یه سلبریتی انتظاری نمیره آدم باهوشی باشه. اما انتظار میره که وقتی کار به این خطرناکی قراره انجام بده قبلش با چند نفر مشورت کنه! "

View this post on Instagram

A post shared by TvPixy (@tvpixy) on

گفته شده است که بهنوش بختیاری بخاطر انجام این تبلیغ تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by 👑هفت رنگ👑 (@haft__rang) on

بسیاری از کاربران این کار بهنوش بختیاری را بازی با سلامت مردم عنوان کردند. به گفته بسیادی از کاربران، مگر برای یک تبلیغ چه مقدار پول دریافت می شود که ارزش آن را داشته باشد تا سلامتی مردم یک کشور را بخاطر آن بخطر انداخت.

View this post on Instagram

A post shared by فعال در طنز انقلاب اسلامی (@tanzym.1) on

عده ای از کاربران نیز معتقدند که نان درآوردن از بدبختی مردم در شان یک هنرمند نیست و کار بهنوش بختیاری دل انان را به در آورده است. بعضی از کاربران نیز پیشنهاد داده اند که بهنوش بختیاری برای جبران اشتباه خود، درآمد حاصل ار این تبلیغ را صرف سلامتی بیماران مبتلا به کروناویروس کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала