انتقاد کاربران از ارائه بسته‌های پیشگیری از کرونا به نمایندگان مجلس +عکس، ویدئو

© Sputnik / SHAمجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیف‌هایی حاوی ماسک، دستکش و لوازم مورد نیاز جهت بهداشت فردی به نمایندگان مجلس ارائه داده شده که خشم کاربران بسیاری را برانگیخت و واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از صحن مجلس شورای اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر می‌شود که در میان نمایندگان کیف‌هایی با محتوی ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی‌کننده و دستورالعمل پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا توزیع شده است که این موضوع موجی از واکنش‌های کاربران را به دنبال داشته است و از آن به شدت انتقاد می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Parviz Parastouei (@parvizparastouei) on

علاوه بر این موضوع خبرهایی از اختصاص کیت‌های تشخیص کرونا به نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر می‌شود و این موضوع نیز در فضای مجازی به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. یکی از مجریان صدا و سیما نیز از ارائه بسته‌های پیشگیری از کرونا به نمایندگان و اختصاص کیت‌های تشخیص کرونا به آنان انتقاد کرد.

کاربران عنوان می‌کنند این در حالی است که مردم باید به تمام داروخانه‌های شهر برای تهیه این اقدام سر بزنند تا اگر پیدا کنند آن را با قیمت چند برابری خریداری کنند. این کاربران عدم تمایل مردم به حضور در انتخابات و نپذیرفتن این افراد به عنوان نماینده خود را مشاهده اینگونه رفتارها عنوان می‌کنند. بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند مجلس از مردم نیست و به واسطه داشتن ماسک نباید احساس کرد مردم فراموش شده‌اند، چراکه درآمدهای میلیاردی و ماشین‌های لوکس و ثروت در حال فوران جایی برای به یاد سپردن هیچ‌کس و هیچ چیز باقی نمی‌گذارد. برخی از کاربران معتقدند با پنهان‌کاری و بی‌توجهی مسئولین مردم باید با دست خالی به جنگ این ویروس بروند.

View this post on Instagram

A post shared by #karmania_hod hod_khabar_resan (@karmanianews) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала