شروع کرونا از قم و تصاویری از مردم این شهر +عکس، ویدئو

© AP Photo / Xiong Qi / Xinhuaشروع کرونا از قم و تصاویری از مردم این شهر +عکس، ویدئو
شروع کرونا از قم و تصاویری از مردم این شهر +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از مردم قم، شهری که اولین مبتلایان به ویروس کرونا را در خود داشت.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام نتایج آزمایش اولیه ۲ مورد مشکوک ابتلا به کرونا در قم و تایید وجود ویروس کرونا در ایران حال و هوای مردم در ایران به شکل عجیبی تغییر کرد.
مردم قم در ساعات اولیه انتشار این خبر از تردد خود در شهر کاستند و جوانب احتیاط را رعایت کردند اما با این وجود با گذشت مدت زمان کوتاهی با تردد و سفر مردم شمار مبتلایان به این ویروس افزایش یافت و اکنون به به شهرهای تهران، بابل، اراک، اصفهان و رشت رسیده است.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

بسیاری از کاربران منشا اپیدمی ویروس کرونا در کشور ایران را کارگران چینی در قم عنوان می‌کنند و معتقدند این مسئله به دلیل عدم توجه مسئولین و وجود پروازهای مستقیم ایران به چین بوده است. ضمن اینکه این ویروس را جدی نگرفتند و بارها خبرهایی کذب از عدم وجود این ویروس در ایران را در رسانه‌های داخلی عنوان کردند. کاربران در فضای مجازی از این اتفاق با عنوان فاجعه یاد می‌کنند و دلیل این موضوع را بی‌توجهی و پنهان‌کاری مسئولین می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by تبلیغات با بازدهی بالا (@clip_manoto) on

برخی از کاربران مخالف این هستند که طلبه‌های چینی و پاکستانی در شهر قم عامل شیوع کرونا باشد و عنوان می‌کنند اگر چنین بود مشهد نیز شهری پر از طلبه خارجی است. این کاربران معتقدند حضور ویروس کرونا در ایران برنامه‌ریزی شده بوده است. برخی نیز از بازگشت دانشجویان ایرانی در ووهان چین گلایه می‌کنند و آنها را یکی از عوامل اصلی در شیوع کرونا می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала