لغو مسابقات فدراسیون کشتی بدلیل شیوع ویروس در ایران

CC BY 4.0 / IRNA / لغو مسابقات فدراسیون کشتی بدلیل شیوع ویروس در ایران
لغو مسابقات فدراسیون کشتی بدلیل شیوع ویروس در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از انتشار ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران فدراسیون کشتی روز یکشنبه ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ با انتشار بیانیه ای تمامی مسابقات پیش‌ روی در اسفند ماه را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سایت فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد: رقابت‌ های کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور با توجه به اعلام شورای تأمین استان کرمان و رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در مشهد با توجه به نامه ارسالی فدراسیون ورزش دانش آموزی مبنی بر تصمیم‌ گیری حوزه وزارتی و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش لغو شد.

ایران ستادهایی را برای کنترل شیوع کرونا ویروس ایجاد می کند - اسپوتنیک ایران
ایران ستادهایی را برای کنترل شیوع کرونا ویروس ایجاد می کند

در این بیانیه آمده است: بر اساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش که با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر شده، تمامی مسابقات کشوری تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

در پایان سایت فدراسیون کشتی نیز ذکر شده است: تاریخ جدید برگزاری مسابقات فوق متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین رابطه روز گذشته نیز سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بدون تماشاگر خبر داد.

بیشتر موارد ابتلاء به کرونا در شهر قم مشاهده شده است، تا جایی که مسئولان بهداشت این شهر، پنجشنبه گذشته، خواستار تعلیق همه مجالس مذهبی در قم شدند.

همچنین باید خاطر نشان شد، که ویروس کرونا برای نخستین بار در چین مشاهده شد، اما به شکل فزاینده‌ای در تعداد زیادی از کشورها، انتشار یافت.

شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در چین در روز یکشنبه ۲۳ فوریه، پس از اعلام مرگ ۹۷ نفر، به ۲۴۴۲ رسید و کمیته بهداشت ملی چین، ثبت ۶۴۸ مورد جدید ابتلاء را تأیید کرده است.

بیشترین آمار مرگ و میر و ابتلاء به ویروس کرونا در ووهان، مرکز استان هوبی، است که ویروس برای اولین بار در دسامبر گذشته در این منطقه مشاهده شد. به گفته کمیته بهداشت چین، مجموع موارد ابتلاء به ویروس در چین، به بیش از ۷۶ هزار مورد رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала