حساب بانکی رضا رشیدپور هک شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حساب بانکی رضا رشید پور هک شد
حساب بانکی رضا رشید پور هک شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هکرها حساب بانکی مجری سرشناس تلویزیون ایران را هک کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رشیدپور، مجری سرشناس تلویزیون ایرن در توئیتر خود نوشت که هکرها با حمله به حساب بانکی او، پول‌هایش را سرقت کردند. وی گفت که هکرها از طریق نفوذ به همراه بانک او به اطلاعات محرمانه و پول‌های موجود در حساب بانکی‌اش دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را سرقت کردند. رشیدپور صحبتی از مبلغ پولی که به سرقت رفته نکرد. 

روز گذشته یکی از خبرنگاران در فضای مجازی از کسر سه میلیون تومان پول از حساب بانک پاسارگاد خود خبر داد و اعلام کرد که حساب او هک شده است و به دنبال حضور او مقابل دادسرای عمومی و انقلاب متوجه شد که بیش از 700 نفر در مقابل دادسرا تجمع کرده‌اند و از یک تا 3 میلیون تومان از حساب آن‌ها هم کسر شده است. پس از آن رضا رشیدپور مجری تلویزیون هم از هجوم هکر‌ها به حساب بانکی خودش خبر داد.

جهان‌بان، سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای در مورد هک شدن حساب مجری معروف و 700 نفر دیگر گفت: چنین موضوعی به آن صورتی که در فضای مجازی منتشر شده است صحت ندارد. ممکن است تعداد کمی حدود 20 تا 30 نفر مقابل دادسرا تجمع کرده باشند که البته تجمع این تعداد مقابل دادسرا موضوعی عادی است. اکنون در حال رسیدگی به موضوع هستیم و و اعلام می‌کنیم که تجمع چند صد نفره مقابل دادسرا کذب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала