رضا رشیدپور با تغییر چهره هوادارانش را غافلگیر کرد +عکس

© Fotolia / Karelin Dmitriyرضا رشیدپور با تغییر چهره هوادارانش را غافلگیر کرد +عکس
رضا رشیدپور با تغییر چهره هوادارانش را غافلگیر کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویر ناباورانه چهره جدید “رضا رشیدپور” پس از چهل روز دوری از انظار عمومی هوادارانش را غافلگیر کرد و در فضای مجازی خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، "رضا رشیدپور" مجری با‌سابقه تلویزیون و مجری برنامه پر‌مخاطب «حالا خورشید»، به تازگی تصاویری از خود منتشر کرده است که باعث تعجب هوادارانش همراه شد. او پس از اینکه بدون اعلام قبلی از تلویزیون رفت و مدتی را از انظار عمومی دور بود، اکنون با هشتگ دوری از خانه و چهره‌ای جدید همراه با اضافه وزن، هواردانش را غافلگیر کرده است.

کاربران بسیاری علاوه بر انتقاد شدید از صدا و سیما که او را اخراج کرده‌، عنوان می‌کنند تغییری که در چهره "رضا رشیدپور" به چشم می‌خورد با چهره قبلی‌اش کاملا متفاوت است و بسیاری از آنها بر این نظرند که ریش باعث این تغییر شده است. اما تعدادی می‌گویند ممکن است او نقشی را بر عهده گرفته است و چهره‌اش را تغییر داده است.

کاربران با دیدن تصاویر جدید در صفحه اینستاگرامی "رضا رشیدپور" نسبت به تغییر چهره او واکنش نشان دادند و بیش از پنج هزار کامنت برای او گذاشته‌اند. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند تا زمانی که او لبخند نزند و دندان‌های او در تصویر مشخص نشود باور نمی‌کنند که این تصویر "رضا رشیدپور" است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала