رئیس شورای فدراسیون روسیه: برای مسکو اهمیتی ندارد چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر مجلس شورای فدراسیون روسیه تمدید قرارداد با ایران در مورد رژیم ویژه تجاری را تصویب کرد
مجلس شورای فدراسیون روسیه تمدید قرارداد با ایران در مورد رژیم ویژه تجاری را تصویب کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2024
اشتراک
والنتینا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت که رئیس جمهور ایده آل آمریکا برای روسیه فردی است که درک کند دوره هژمونی به پایان رسیده است اما چنین فردی وجود ندارد و نخواهد داشت.
والنتینا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه به اسپوتنیک، گفت: "برای ما اصلا مهم نیست که چه کسی (در آمریکا) انتخاب می شود، آنها از انتخابات صرفا نمایشی می سازند، یک سریال طولانی، انتخابات آنجا در واقع این یک سیرک است."
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2024
واکنش وزارت خارجه روسیه به تخصیص کمک های آمریکا برای اوکراین
ماتوینکو با بیان اینکه اگر همه چیز طبق روال انجام شود، دو نامزد به خط پایان انتخابات خواهند رسید، گرچه ممکن است به این شکل هم نباشد، افزود: "این یکی یا دیگری، هر کدام باشد، برای ما هیچ فرقی نمی کند. بنابراین اگر بپرسید: چه نوع نامزدی را ترجیح می دهیم؟ پاسخ ایده آل این است: باید فردی باشد که بداند که دوره هژمونی تمام شده، چنان مرحله ای از روند تاریخی سپری شده است که در آن ایالات متحده در مجموع کشور مسئول در قبال کل وضعیت جهان باشد. یعنی باید چنین شخصیت تاریخی وجود داشته باشد، که چنین فردی نیست و امیدی به آن هم وجود ندارد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала