واکنش وزارت خارجه روسیه به تخصیص کمک های آمریکا برای اوکراین

© Sputnik / Наталья Селиверстоваساختمان وزارت خارجه روسیه
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2024
اشتراک
ایالات متحده آماده است تا رژیم کی یف را با سلاح پمپاژ کند تا بتواند تا آخرین اوکراینی بجنگد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه درباره تخصیص کمک های آمریکا به کی یف واکنش نشان داده و متذکر شد که اقدامات واشنگتن به عنوان طرف واقعی درگیری با پاسخ بی قید و شرط و قاطع مواجه خواهد شد.
در اعلامیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است:«ایالات متحده آماده است تا رژیم کی یف را با سلاح پمپاژ کند تا بتواند تا آخرین اوکراینی بجنگد و به حملات تروریستی در خاک روسیه، حملات خرابکارانه و قتل روزنامه نگاران را ادامه دهد.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت:«نخبگان حاکم در واشنگتن آماده اند تا کی یف را با سلاح پمپاژ کنند که تا آخرین اوکراینی بجنگد و برای دستیابی به این هدف به سرقت دارایی های روسیه متوسل می شوند».
 نیروهای مسلح آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
پایان ماجراجویی آمریکا در اوکراین، همچون شکست ننگین در ویتنام خواهد بود
در متن بیانیه منتشره وزارت امور خارجه روسیه آمده است: «اقدامات ایالات متحده به عنوان طرف واقعی درگیری به طور قاطع خنثی خواهد شد. غوطه ور شدن عمیق تر واشنگتن در یک جنگ ترکیبی علیه روسیه منجر به همان شکست تحقیرآمیز ایالات متحده خواهد شد که در ویتنام و افغانستان با آن مواجه گشت. در هر صورت، تلاش‌های تب‌آلود با هدف نجات رژیم نئونازی زلنسکی محکوم به شکست است. اهداف و مقاصد عملیات ویژه نظامی روسیه به طور کامل محقق خواهد شد».
وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که کاخ سفید "دیگر روی پیروزی اسطوره‌ای رژیم تحت کنترل کی یف شرط‌بندی نمی‌کند، بلکه روی این واقعیت شرط می‌بندد که نیروهای مسلح اوکراین حداقل تا رای‌گیری ماه نوامبر، بدون اینکه چهره جی بایدن را خراب کنند، مقاومت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала