واکنش وزارت خارجه روسیه به سخنان جوزپ بورل

© AP Photo / Francois Walschaertsجوزپ بورل
جوزپ بورل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
اشتراک
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه گفت: صحبت های بورل ادامه سیاست مهار روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: صحبت های جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپایی درباره صلح در اوکراین، پوششی برای ادامه سیاست مهار روسیه است.
پیش از این، بورل مقاله ای را در وب سایت رسمی سرویس دیپلماتیک اتحادیه اروپا با عنوان "در چشم طوفان" منتشر کرد. وی در آن تاکید کرد که بزرگترین تضمین امنیت برای اوکراین، تامین عضویت در اتحادیه اروپا است.
رئیس دیپلماسی اروپایی (جوزپ بورل) همچنان بی‌اساس روسیه را متهم می‌کند که ادعا می‌کند می‌خواهد درگیری را طولانی کند. با این حال، یادآوری می‌کنیم که اخیراً خود بورل علناً اعلام کرد که اتحادیه اروپا می‌تواند درگیری‌ها را در یک روز متوقف کند، زیرا بدون گسترده خارجی حمایت از کی یف نمی تواند به اقدامات جنگی ادامه دهد.
پرتره خبرنگار کانال تلویزیونی روسیه 24 باریس ماکسودوف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
وزارت خارجه روسیه: قتل خبرنگار ما بدون مجازات نخواهد ماند
اما تامین تسلیحات غربی به کی یف که اتحادیه اروپا می خواهد حداقل برای چهار سال دیگر تمدید کند، آموزش شبه نظامیان نیروهای مسلح اوکراین در پایگاه های نظامی در کشورهای اتحادیه اروپا این همان سرمایه گذاری برای ادامه درگیری مسلحانه است.
وی خاطرنشان کرد: صحبت درباره صلح، نادیده گرفتن تلاش‌های میانجی‌گران بین‌المللی و تحمیل فرمول مرده زلنسکی تنها یک پوشش سیاسی برای ادامه سیاست مهار روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала