وزارت خارجه روسیه: قتل خبرنگار ما بدون مجازات نخواهد ماند

پرتره خبرنگار کانال تلویزیونی روسیه 24 باریس ماکسودوف
پرتره خبرنگار کانال تلویزیونی روسیه 24 باریس ماکسودوف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
اشتراک
زاخارووا: خبرنگار جنگ، باریس ماکسودوف بدون مجازات نخواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت: قتل باریس ماکسودوف، خبرنگار شبکه روسیه 24 جنایت دیگری از رژیم نئونازی در کی یف است که بدون مجازات نخواهد ماند.
او گفت: رژیم جنایتکار کی یف همچنان خبرنگاران نظامی روسی را به عنوان اهداف اولویت دار در نظر می گیرد و فعالانه آنها را شکار می کند. این رژیم خبرنگاران غیرمسلح، عکاسان و فیلمبرداران غیرنظامی را به طرز فجیعی هدف قرار می دهد. از روش های تروریستی آشکار برای از بین بردن آنها استفاده می کند، بدون ترس از هیچ چیز. زاخارووا متصدیان غربی و ساختارهای مغرضانه حقوق بشر انتقاد کرد.
به گفته وی، "قتل وحشیانه ماکسودوف یکی دیگر از جنایات سنگین رژیم نئونازی در کی یف است که مسئول مرگ هزاران غیرنظامی است."
خبرنگار تلویزیون روسیه که بر اثر حمله ارتش اوکراین مجروح شده بود، جان باخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
خبرنگار تلویزیون روسیه که بر اثر حمله ارتش اوکراین مجروح شده بود، جان باخت
نماینده وزارت خارجه روسیه در پایان گفت: "ما متقاعد شده ایم که بدون مجازات نخواهد ماند وعاملان این قتل نمی توانند از مجازات قانونی عادلانه فرار کنند."
روز چهارشنبه، وزارت دفاع روسیه از حمله پهپادی نیروهای مسلح اوکراین به گروهی از خبرنگاران روسی که در حال تهیه مطالبی درباره گلوله باران منطقه زاپوروژیه بودند، خبر داد. بوریس ماکسودوف ترکش خورد و منتقل شد . روز پنجشنبه، روزنامه نگار ولادیمیر سالویوف گزارش داد که ماکسودوف بر اثر جراحات وارده در ساعت شش صبح در جاده ژانکوی جان خود را از دست داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала