گزارش و تحلیل

کانادا خانه امن تروریست ها و خلافکاران

© Depositphotos.com / JewhyteМост в центре канадского города Калгари
Мост в центре канадского города Калгари - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2023
اشتراک
روز جمعه یاروسلاو هونکا 98 ساله به مناسبت سفر ولادیمیر زلنسکی به جلسه پارلمان کانادا دعوت شد، جایی که رئیس مجلس عوام آنتونی روتا او را "یک سرباز اوکراینی-کانادایی جنگ جهانی دوم که برای اوکراین جنگیده بود" معرفی کرد، وی هونکا را قهرمان اوکراینی و کانادایی خواند در حالی که او در جنگ جهانی دوم عضو لشکر 14 رنادیر اس اس گالیسیا نازی ها بوده.
اسپوتنیک - لشکر 14 رنادیر اس اس گالیسیا، لشکری که نه فقط بر علیه روس ها بلکه بر علیه یهودیان، لهستانی ها، بلاروس ها، واسلواک ها و... جنایات فجیعی انجام داده.
در این مراسم نخست وزیر کانادا جاستین ترودو و زلنسکی و همسرش بارها این مجرم جنگی را مورد تشویق قرار دادند، امری که به معنای حمایت آنها از نازی ها و جنایات آنها در جنگ جهانی دوم به حساب می آید.
البته بر کسی پوشیده نیست که زلنسکی حامی نئونازی ها هست و امروزه کشورهای حامی زلنسیکی در تلاش هستند تا نازیگری نوین را در اروپا و جهان احیا کنند.

شاید برخی تعجب کنند که چطور اینها چنین کاری را انجام می دهند اما اینها برای محقق نمودن اهداف شوم شان از هیچ کاری دریغ نمی کنند و خوب قبل تر نیز شاهد حمایت آنها از تروریست ها در پوشش مسلمان بوده و هستیم فقط برای اینکه اینها می خواستند چهره مسلمانان در جهان را تخریب کنند و اسلام هراسی به وجود آورند تا اعمال شوم خود بر علیه کشورهای اسلامی را توجیه کنند.

افرادی که خون دهها هزار انسان می گناه روی دستشان است امروزه در کانادا با هویت کانادایی به راحتی زندگی می کنند وبرایشان جایگاه اجتماعی قائل هستند.
امروزه هم ظاهرا اینها شروع کرده اند نازی ها را صیقل دادن و تلاش دارند وجهه اینها را پاک کردن و آنقدر بر علیه ملت روسیه نفرت پراکنی ایجاد کرده اند که حتی از نازی هایی که در جنگ جهانی دوم بر علیه ملت روسیه و دیگر ملت ها جرم و جنایت انجام دادند را نیز تکریم می کنند.
اینجا یک نکته قابل تامل دیگر نیز وجود دارد و آن این می باشد که امروزه کانادا به پناهگاه امن تروریست ها و خلافکاران و دزدان و... تبدیل شده.
احتمالا در فیلم های هالیوودی مشاهده کرده اید که افراد وابسته به سازمان های امنیتی و اطلاعاتی و خلافکاران و... وقتی از چنگ عدالت فرار می کنند چیزی به عنوان خانه امن دارند، جایی که می توانند در آن برای سالها مخفی شوند و حتی هویت خود را تغییر دهند و کسی آنجا نتواند آنها را پیدا کند.
امروزه کانادا و برخی کشورهای اروپایی مهاجر پذیر به همان خانه امن مجرمین و جنایتکاران تبدیل شده اند، هر کسی در هر جای دنیا جنایتی انجام می دهد فرار می کند و می رود کانادا و به عنوان پناهنده آنجا به او پناه می دهند حال در برخی شرایط می بینیم که اینها از قبل حتی هویت کانادایی هم به دست آورده اند و در شرایط دیگر می بینیم که دولت کانادا به بهانه مسایل انسان دوستانه اینها را تحت حفاظت خود قرار داده.
خود ما در ایران ده ها تروریست و قاتل و جنایتکار ودزد و اختلاسگر داریم که اموال عمومی را سرقت کرده اند و یا صدها انسان بی گناه را در عملیات تروریستی شان کشته اند و رسما رفته اند کانادا و تحت حمایت این کشور قرار گرفته اند.
شباهت عجیب یک خواننده افغانی با نخست وزیر کانادا + ویدئو و عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2023
کارشناسان: انکار آگاهی ترودو از حضور کهنه سرباز نازی، توهین آمیز است
بسیاری از افرادی که کارهای تروریستی در ایران یا دیگر کشورهای منطقه انجام داده اند رفته اند کانادا و با هویت های خودشان و یا هویت های جعلی آنجا پناهنده شده اند و هویت کانادایی اخذ کرده اند.
بسیاری از این تروریست ها صحنه سازی کرده اند که اصلا کشته شده اند و رفته اند شناسنامه های جعلی برای خود درست کرده اند و حتی تغییر چهره داده اند و به کانادا رفته اند.
با توجه به شرایط موجود در کانادا نباید تعجب کنید که چند سال دیگر به یکباره افرادی که روزی روزگاری عضو داعش و یا القاعده بودند و جلو دوربین می رفتند و با خونسردی سر افراد بی گناه را می بریدند تا ماموریت تخریب چهره مسلمانان و افزایش اسلام هراسی را محقق کنند به یکباره در مجلس کانادا حضور پیدا کنند و در بالاترین سطوح از آنها قدردانی و تجلیل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала