آغاز رژه نیرو دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر رژه نیرو دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ
رژه نیرو دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
رژه رسمی به افتخار روز نیروی دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ در حال برگزاری است.
به گزارش اسپوتنیک، رژه نیروی دریایی ارتش روسیه به مناسبت روز نیرو دریایی در بسیاری از مناطق روسیه و در سن پترزبورگ به عنوان رژه اصلی این ناوگان درحال برگزاری می باشد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز وارد رژه نیروی دریایی روسیه شد.
رئیس دولت به همراه سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در نزدیکی قلعه پیتروپل سوار قایق شدند. در قایق، او خط رژه کشتی های جنگی در نوا را دور می زند، به خدمه سلام می کند و تبریک می گوید.
به طور سنتی، رئیس جمهور همچنین برای شرکت کنندگان و مهمانان رژه در کناره ساحلی سخنرانی خواهد کرد.
امسال، رئیس دولت از رهبران کشورهای آفریقایی که برای شرکت در اجلاس "روسیه - آفریقا" به سن پترزبورگ آمده بودند، به این رژه دعوت کرد.
مهمانان رئیس جمهور
به دعوت رئیس جمهور روسیه، روسای جمهور تعدادی از کشورهای آفریقایی که این هفته در نشست روسیه و آفریقا شرکت کردند و در سن پترزبورگ اقامت داشتند. از جمله رهبران بورکینافاسو، جمهوری کنگو، مالی و اریتره و همچنین معاون رئیس شورای عالی سودان، نخست وزیر جمهوری متحد تانزانیا، معاون رئیس جمهور گینه استوایی. در میان تماشاگران رژه، رئیس هیئت اسواتینی است که در حال حاضر در سکوها، با لباس ملی درخشان متمایز است.
Генеральная репетиция парада ко Дню ВМФ в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
پوتین در رژه اصلی نیروی دریایی روسیه در خلیج فنلاند شرکت می کند
این رژه به طور سنتی از اجزای دریا ی و خشکی تشکیل شده است. امسال 45 کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود 3000 پرسنل نظامی در این رژه شرکت خواهند کرد.
این رژه با راهپیمایی باشکوه خدمه رژه پرسنل نظامی، دانش آموزان موسسات پیش دانشگاهی نیروی دریایی و افسران جوان یونارمیا انجام می شود. علاوه بر این، رژه های نیروی دریایی در ولادی واستوک، بالتییسک، سورومورسک، کاسپیسک، نووراسیسک و طرطوس سوریه برگزار می شود. در شب، مراسم آتش بازی در سنت پترزبورگ و کرونشتات به مناسبت روز نیروی دریایی راه اندازی می شود.
روز نیروی دریایی در آخرین یکشنبه ماه جولای جشن گرفته می شود. تمرین برگزاری رژه اصلی نیروی دریایی در روز نیروی دریایی از سال 2017 از سر گرفته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала