رئیس جمهوری چچن در مورد نظامیانش در روستوف صحبت کرد

© Sputnik / Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر спецназа "Ахмат"
спецназа Ахмат - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2023
اشتراک
قدیروف رئیس جمهور چچن گفت که جنگجویان چچنی به سرعت وارد روستوف شدند و منتظر دستور بودند.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن، در یک کانال تلگرامی گفت که روز قبل، جنگجویان چچنی به سرعت وارد روستوف شدند و منتظر دستور برای شروع به انجام وظایف خود بودند.
قدیروف بعدازظهر شنبه گفت که نیروهای وزارت دفاع و گارد روسیه در جمهوری چچن به مناطقی که تنش ایجاد شده بود اعزام شدند.
دیرتر شرکت تلویزیون و رادیو دولتی چچن گروزنی در کانال تلگرامی خود گزارش داد که 3000 سرباز زبده از چچن برای حفاظت از مسکو اعزام شده اند که از صبح زود در موضع حاضر شدند و آماده اجرای هرگونه دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بودند.
در ارتباط با آخرین رویدادها، واحدهای چچنی به روستوف اعزام شدند تا در صورت لزوم اوضاع را تحت کنترل درآورند. سربازان به سرعت در محل حاضر شدند و منتظر دستور برای شروع وظایف خود بودند.
قدیروف گفت: به خدای متعال وضعیت بدون درگیری مستقیم به پایان رسید.
قدیروف، رئیس جمهور چچن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2023
رئیس جمهور چچن از اقدامات پوتین حمایت کرد
بچه های ما توانایی رزمی و آمادگی بالایی را برای دفاع از میهن به هر قیمتی در اولین فرمان نشان داده اند. به گفته قدیروف، اپتی علاودینوف، فرمانده نیروهای ویژه گروه احمد و زیندی زینگیف، فرمانده هنگ شمالی احمد، در این کار مشارکت داشتند. رئیس جمهور چچن تاکید کرد که جنگجویان چچنی به شدت طبق دستور عمل کردند و وظایف محوله را به خوبی انجام دادند. قدیروف از علاودینوف و زینگیف به دلیل اجرای دقیق دستور رزمی قدردانی کرد.
قدیروف در پایان گفت: "امروز من یک بار دیگر متقاعد شدم که جنگنده های ما سدی قابل اعتماد در برابر هر تهدیدی برای کشور ما هستند، پیاده نظام وفادار و قابل اعتماد فرمانده کل قوا، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала