رئیس جمهور چچن از اقدامات پوتین حمایت کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر قدیروف، رئیس جمهور چچن
قدیروف، رئیس جمهور چچن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2023
اشتراک
رئیس جمهور چچن گفت که از تک تک سخنان پوتین رئیس جمهور روسیه کاملاً حمایت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، قدیروف، رئیس جمهور چچن در رابطه با وضعیت شهر راستوف گفت که از تمام سخنان رئیس جمهور فدراسیون روسیه کاملاً حمایت می کند.
رمضان قدیروف، با بیان اینکه شورش باید سرکوب شود، گفت: اگر اقدام خشنی هم برای این امر ضروری باشد، ما آماده ایم.
او افزود: ما یک فرمانده عالی داریم که توسط مردم انتخاب شده است، که بهتر از هر استراتژیست و حتی بیشتر از یک تاجر، کل وضعیت را تا ریزترین جزئیات می داند. ما فقط یک قسمت از نقشه را می بینیم و او همه چیز را یکباره می بیند!
ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین به درستی در خطاب به ملت خاطرنشان کردکه این یک شورش نظامی است! هیچ توجیهی برای چنین اقداماتی وجود ندارد! من کاملاً از هر کلمه ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین حمایت می کنم.
او همچنین در ارتباط با وضعیت شهر راستوف اظهار داشت که نیروهای وزارت دفاع و گارد جمهوری چچن به مناطق تنش زا ارسال شده اند.
وی از مبارزان خواست که در معرض تحریکات قرار نگیرند و تاکید کرد که امنیت کشور و انسجام جامعه روسیه در چنین لحظه ای بیش از هر چیز دیگری مهم است.
ببینید دشمنان ما در غرب چگونه از این وضعیت سوء استفاده می کنند. چقدر پر کردن، چقدر دروغ ها، چقدر درخواست های دروغین که شهروندان ما را می ترساند، خطر یک وضعیت بی ثبات کننده را ایجاد می کند و اینها پیامدهای مورد انتظار راهپیمایی خائنانه پریگوژین است.
قدیروف همچنین تاکید کرد که آنچه در حال وقوع است یک اولتیماتوم به وزارت دفاع نیست، بلکه چالشی برای کل دولت است که "همه باید درمقابل آن متحد شوند."
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2023
متن کامل پیام پوتین خطاب به شهروندان روسیه + ویدئو
شنبه شب، مرکز روابط عمومی اف اس ب روسیه گزارش داد که تمام اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی به نمایندگی از یوگنی پریگوژین در مورد حملات موشکی و بمب گذاری شده توسط وزارت دفاع روسیه به "واحدهای اردوگاهی واگنر کذب می باشد
آنها همچنین گفتند که همان پریگوژین اظهار داشت که کاروان واگنربرای سازمان یک شورش مسلحانه به سمت راستوف در حال حرکت است. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در خطاب به روس‌ها گفت که همه کسانی که در تلاش برای شورش مسلحانه هستند مجازات اجتناب‌ناپذیری خواهند داشت و در برابر قانون و مردم پاسخگو خواهند بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала