هالک ایرانی تغییر رفتار عجیبی را پیش گرفت +عکس، ویدئو

© Photo / سجاد غریبیهرکول ایرانی
هرکول ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2022
اشتراک
هالک ایرانی بعد از شکست ناامید کننده برابر گوریل قزاقستانی تغییر رفتار متفاوتی را پیش گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی، چهره‌ای بدون سابقه ورزش حرفه‌ای و موفقیت ملی یا جهانی که با نام هالک ایرانی در میان کاربران فضای مجازی شناخته می‌شود و از بسیاری از قهرمانان ورزشی ایران بیشتر فالوئر دارد.
وی در چند ماه اخیر حواشی زیادی به راه انداخت و این موضوع تا حدی با واکنش و انتقادات کاربران و بسیاری از ورزشکاران همراه شد که احتمال بازداشت این ورزشکار فیک در رسانه‌های ایرانی هنگام ورود به ایران منتشر شده است.
اما اکنون خبرهایی از تغییر رویه‌ی این شخص در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد وی لقب "هالک" را از بیوگرافی صفحه‌اش و حتی محتوا‌های آن را از عکس‌های فتوشاپی و ویدئو‌های گول‌زننده حذف کرده است. البته گفته می‌شود این تصمیمی است که مربی او گرفته و او اجرا می‌کند.
حمزه مرادیان که از ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای ایران است به تازگی درباره این اتفاقات و تصمیم‌ها گفت: «در نخستین مرحله اقدام به حذف عکس‌ها از صفحه مجازی سجاد کردیم، لقب هالک را از اینستاگرامش پاک کردیم، به گفته سجاد، خارجی‌ها به وی چنین لقبی را داده بودند. اکنون شخصیت سجاد واقعی شده و پشیمان است، قرار شد که بدون هماهنگی هیچ مسابقه‌ای را شرکت نکند و در کلاس‌های آموزشی و حداقل ۲ سال در باشگاه و بدور از حاشیه در فضای مجازی، تمرین کند و تنها به هدف و راهش فکر نماید.»
کاربران عنوان می‌کنند با توجه به اتفاقات اخیر که هالک ایرانی برای دیده شدن و جذب فالوئر انجام داده و متاسفانه با آبروی ایرانیان نیز بازی کرده است، بعید نیست این موضوع هم از ترفندهای او باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала