جوان ایرانی جایگزین ورزشکار انگلیسی در گینس

© Arash Ahmadiجوان ایرانی جایگزین ورزشکار انگلیسی در گینس
جوان ایرانی جایگزین ورزشکار انگلیسی در گینس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
آرش احمدی‌ طیفکانی ورزشکار جوان مینابی، رکورد جدیدی را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آرش احمدی‌ طیفکانی ورزشکار جوان مینابی که پیش از این با نگه داشتن توپ بر روی یک پا، رکوردی را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود، بار دیگر رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.
این ورزشکار مینابی با ۲۱ کیلومتر  و ۲۰۰ متر روپایی، رکورد طولانی ترین روپایی که پیش از این متعلق به یک ورزشکار انگلیسی بود را به خود اختصاص داد.
​گفتنی است که آرش در سال ۱۳۶۶ و در شهر میناب یکی از شهرستان‌های شرقی استان هرمزگان واقع در جنوب ایران متولد شد. پدر وی از فوتبالیست های سابق این استان بود که سابقه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران هم دارد.
آرش احمدی‌ طیفکانی ورزشکار جوان مینابی با نگه داشتن توپ بر روی یک پا، رکورد جدیدی را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرد.
او از دوران کودکی به همراه پدر خود در زمین های فوتبال حضور داشت و به این رشته ورزشی علاقمند شد.
آرش فوتبال را به صورت حرفه دنبال می کرد تا اینکه با یک مصدومیت ناخواسته مواجه شد و مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شد.
​آرش پس از کنار گذاشتن فوتبال و سپری کردن خدمت سربازی، با توجه به علاقه ای که به ورزش داشت، به ورزش های انفرادی روی آورد و چندین رکورد برای خود به ثبت رساند. این ورزشکار مینابی همچنین کتابی با عنوان "تاریخچه فوتبال میناب" را به قلم خو به چاپ رسانده است. وی علاوه بر ورزش در زمینه شعر نیز از استعداد ویژه ای برخوردار است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала