با سیم کارت موبایل وام بانکی بگیرید +عکس

اشتراک
سیم‌کارت موبایل وثیقه تسهیلات خرد شد.
به گزارش اسپوتنیک، علی صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی در بیست و نهمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی برخی از محورهای کاری و برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در بانک مرکزی را توضیح داد. وی با اشاره به کاهش اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی اظهار داشت: «یکی از موضوعات بانکی که می‌تواند عامل افزایش پایه پولی هم باشد بحث اضافه برداشت‌هاست اما خوشبختانه اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی نسبت به سال گذشته به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است.»
صالح آبادی همچنین از اجرای رمز ریال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق قولی که همکارانم در بانک مرکزی داده‌اند، رمز ریال از شهریور ماه به اجرا می‌رسد. یکی از محورهای کاری بانک مرکزی تقویت و اصلاح رابطه بانک‌ها و مشتریان بوده است در این باره تامین مالی برای پرداخت تسهیلات خرد مطرح شد. ازاین رو بانک مرکزی بسته‌های وام خرد را ارائه کرد و در این باره وثایق متنوعه و سهلی در نظر گرفته شده به طوری که سیم کارت موبایل افراد می‌تواند جز وثایق بانکی محسوب شود و هدف از این کار سهل کردن وثایق بانکی بوده است.
رئیس کل بانک مرکزی همچنین اظهار داشت که بانک مرکزی به عنوان عامل دولت ارزهای حاصل از فروش نفت را از دولت خریداری می‌کند و ریال آن را در اختیار دولت قرار می‌دهد اما امسال این سازو کار که تنها بانک مرکزی در این موضوع ورود داشته باشد تغییر کرده و طبق بودجه بانک‌های دولتی هم می‌توانند عامل فروش باشند و این اقدام را شروع خوبی می‌دانیم.
کاربرا عنوان می‌کنند مقدمات همان تسهیلات قبلی و پرداخت وام برای شهروندان مهیا شود نیازی به گرفتن وام از روی سند سیم کارت نیست. برخی از کاربران عنوان می‌کنند اگر وام گرفتن از روی سیم کارت دشوار نباشد بسیاری استقبال خواهند کرد اما باید این را هم در نظر گرفت که ممکن است افرادی بسیاری از طریق سیم کارت وام بگیرند اما قصد نداشته باشند آن را پرداخت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала