استایل و انتخاب لباس بانوی بازیگر ایرانی در جشنواره کن سوژه شد +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Valery Hache بازیگر زن سینمای ایران ترانه علیدوستی
 بازیگر زن سینمای ایران ترانه علیدوستی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2022
اشتراک
لباس متفاوت ترانه علیدوستی بازیگر فیلم روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۲ مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ترانه علیدوستی، بازیگر زن سینمای ایران که پیش‌تر نیز در جشنواره‌های بین المللی حضور داشته و پوشش به عنوان پوشش یک زن ایرانی بسیار مورد توجه قرار می‌گرفته، این بار روی فرش قرمز و در فتوکال جشنواره کن لباس‌هایی بر تن داشت که مورد انتقاد کاربران و نقد برخی از طراحان لباس قرار گرفت است.
این انتقادات در غالب بررسی لباس و تحلیل استایل این بانوی بازیگر مطرح شد: برند Thesorayahouse طراحی لباس امسال ترانه را برعهده داشت. این برند بلوز و دامنی پفی برای ترانه علیدوستی طراحی کرده بود که قسمت پایین‌تنه لباس به نوعی طراحی شده بود که او را چاق‌تر از همیشه نشان می‌داد و همین طور این تفاوت رنگ فاحش بالاتنه و پایین‌تنه لباس، باعث کوتاه‌قد دیده شدن او می‌شد.
پلیسه‌های دامن ترانه علیدوستی حالت بسیار بسیار نامرتبی داشت و ترکیب این پلیسه‌های حریر خاکستری با ژپون سفید رنگ نامرتبی زیادی را به استایل ترانه بخشیده بود. یعنی برخلاف قسمت بالاتنه لباس، قسمت پایین‌تنه به شدت شلوغ بود و به شکل بدی جلب توجه می‌کرد. این پلیسه‌های نامرتب در همه جای دامن به چشم می‌خوردند، از طرفی نیز او چشم‌هایش را کاملا اسموکی آرایش کرده بود و به شدت جلب توجه می‌کرد که این موضوع باعث می‌شد که گوشواره‌های زیبا و بلندش کمتر به چشم آیند به همین دلیل استایل این بانوی بازیگر در جشنواره امسال چندان مورد استقبال کاربران قرار نگیرد.
بعد از اولین حضور ترانه علیدوستی در کن ۲۰۲۲ و لباس پرحاشیه‌اش، در فتوکال نیز با اوت فیتی شامل کت و شلوار صورتی، شومیز سفید و کراوات مشکی حضور پیدا کرد. مدل کت شانه‌های او را در قسمت شانه پهن‌تر نشان داده است. به دلیل ساده بودن پارچه کت باید به جزئیات بیشتر توجه می‌شد اما در استایل ایشان حتی دکمه دچار کشیدگی است. کت تک دکمه برای اندام این بازیگر مناسب نبود مدل دو دکمه و کتی که در قسمت کمر انحای بیشتری داشته باشد و اور سایز نباشد انتخاب بهتری بود. این لوک بدون کراوات تناسب و تعادل بهتری داشت اگر قرار به استفاده از کراوات بود باید اکسسوری، روسری و مدل کت متفاوت بود. مدل بستن روسری نیز جالب نیست و باعث ایجاد آشفتگی در استایل شده است. این در حالی‌ست که برخلاف استایل امسال وی مدل لباس او در کن قبلی، جزو بهترین اوت فیت‌های فوتوکال بوده است.
این موضوع سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است و عده ای در واکنش به استایل این بانو با مقایسه دو تصویر می‌نویسند: چیزی که سفارش میدی و چیزی که برات میارن. جمعی از این کاربران می‌گویند جلف بازی نوید محمدزاده به ترانه علیدوستی رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала