برگزاری جشن‌های عروسی در زیر دریا +عکس، ویدئو

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پس از استفاده از سلاح زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟
پس از استفاده از سلاح زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2022
اشتراک
زیردریایی لوکس جدید که با باتری کار می‌کند، افراد را قادر می‌سازد تا جشن عروسی خود را در زیر آب برگزار کنند.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت "U-Boat Worx" شرکتی است که زیردریاییهای خصوصی تولید می‌کند و اکنون مدل جدیدی را طراحی کرده است که همگان را شگفت زده می‌کند. این زیردریایی لوکس "UWEP" نامیده می‌شود که مخفف "پلتفرم سرگرمی زیر آب"(Under Water Entertainment Platform) است و ۳۵ متر طول، ۷.۶ متر عرض و هفت متر ارتفاع دارد و دارای بیش از ۱۴۸ متر مربع فضای داخلی است که می‌تواند برای برپایی جشن و اهداف سرگرمی استفاده شود.
این زیردریایی در مجموع می‌تواند ۱۲۰ مسافر را در خود جای دهد که برای یک زیردریایی ظرفیت بسیار زیادی است. این در حالیست که انرژی این زیردریایی توسط یک باتری ۱.۲ مگاوات ساعتی تامین می‌شود که در زیر آن قرار دارد. این باتری با یک بار شارژ، ۱۸ ساعت دوام می‌آورد و به زیردریایی اجازه می‌دهد تا حداکثر سرعت حدود پنج کیلومتر در ساعت را در زیر آب داشته باشد و به عمق حدود ۲۰۰ متری برود. این زیردریایی در مواقع اضطراری نیز دارای یک سیستم برق پشتیبان است که می‌تواند فعال شود تا سیستم‌های حیاتی زیردریایی را به مدت ۹۶ ساعت تا زمان نجات و رسیدن کمک روشن نگه دارد و دارای ۱۴ پنجره است که هر کدام تقریباً ۴.۵ متر قطر دارند تا مناظر فوق العاده‌ای از عمق دریا را برای مسافران ارائه دهد، ضمن اینکه به نورافکن‌های غول پیکری مجهز کردند که نور کافی برای مشاهده مناظر زیر آب را فراهم می‌کند.
و اما جالب ترین ویژگی این زیردریایی این است که زمانی که این زیردریایی کاملا به زیر آب فرو نرفته است، قسمت بالای آن به شکل یک عرشه کشتی قابل استفاده می‌شود و مسافران می‌توانند برای تنفس هوای تازه یا لذت بردن از منظره زیبای سطح دریا به آنجا بروند. جای نگرانی هم نیست، زیرا نرده‌های ایمنی کل اطراف این عرشه را احاطه کرده‌اند.
بسیاری از کاربران این ایده را جالب عنوان می‌کنند و عنوان می‌کنند بدون شک این زیردریایی متقاضیان بسیاری نیز خواهد داشت اما جای تاسف دارد که تا بوده بسیاری از این زیبایی تنها نصیب افرادی می‌شود که از سطح مالی بسیار خوب برخوردار هستند. گروهی از کاربران از وحشت زیر آب رفتن صحبت می‌کنند اما برخی از این کاربران از هیجان تجربه سفر با این زیردریایی می‌گویند و امیدوارند تجربه‌ی سفر برای افرادی که در انتظار چنین تجربه‌ای هستند مهیا شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала