آخرین وضعیت قیمت ها در بازار جهانی نفت

© AP Photo / Matthew Brownآخرین وضعیت قیمت ها در بازار جهانی نفت
آخرین وضعیت قیمت ها در بازار جهانی نفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
اشتراک
امروز قیمت انواع گوناگون نفت در بازار جهانی رو به افزایش گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، قیمت در معاملات برای پیش خرید نفت مارک "وست تگزاس اینترمیدیت" (WTI) با 0.45 درصد افزایش به 76.42 دلار در هر بشکه و قیمت در معاملات برای پیش خرید نفت مارک برنت با 0.56 درصد افزایش به 79.42 دلار در هر بشکه رسید.
Осенний парк в Анкаре   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
درآمد گردشگری یک استان ترکیه دو برابر درآمد نفت ایران +عکس
تارنمای آمریکایی اویل‌پرایس دیروز نوشت با وجود چند دهه تحریم های سخت آمریکا و زیرساخت های در حال فروپاشی انرژی، شرکت ملی نفت ونزوئلا با گزارشی در مورد افزایش قابل توجه تولید نفت خام برای نوامبر ۲۰۲۱ (آبان)، ناظران را متحیر کرده است.
گزارش ماهانه بازار نفت اوپک برای دسامبر ۲۰۲۱ (آذر) نشان می دهد که ونزوئلا به طور متوسط روزانه ۸۲۴ هزار بشکه نفت در روز از ماه نوامبر ۲۰۲۱ تولید کرده است.
شرکت ملی نفت ایران نیز چندی پیش از برنامه های خود برای افزایش تولید نفت میدان آزادگان در مرز ایران با عراق خبر داده است.
محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این باره گفت: ایران در نظر دارد تا سال 2023 تولید نفت در بخش جنوبی میدان آزادگان را به 320 هزار بشکه در روز برساند.
به گفته محسن خجسته مهر، تا 21 ماه مارس1391 که ایرانی ها عید نوروز را جشن می گیرند، 17 حلقه چاه نفت که قبلا رها شده بودند، مجددا راه اندازی می شوند. در مجموع 5.6 میلیارد دلار برای توسعه این میدان در سال های آینده سرمایه گذاری می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала