دختر چادری با گیتار، تصویر محبوب شبکه‌های اجتماعی +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAدختر چادری با گیتار تصویر محبوب شبکه‌های اجتماعی +عکس، ویدئو
دختر چادری با گیتار تصویر محبوب شبکه‌های اجتماعی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
اشتراک
تصویر یک دختر چادری با گیتار در مترو تهران مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر کاربران تصویری را که نظرشان را جلب کرده است در صفحات اجتماعی منتشر می‌کنند و نظرات مختلفی را درباره‌ی آن عنوان می‌کنند. این تصویر، تصویر یک دختر چادری است که در ایستگاه مترو منتظر ایستاده و گیتارش بر روی دوشش قرار دارد.
کاربران بسیاری عنوان می‌کنند این تصویر نماد حال روزهای ایران امروز است که در میان سنت و مدرنیته قرار گرفته است. جمعی معتقدند جوانان و نوجوانان امروزه در میان دو نسل با سلیقه و عقیده‌های متفاوت زندگی می‌کنند که گاهی دچار سردرگمی می‌شوند. این کاربران با اشاره به تغییر ذائقه‌ی جوانان امروزی عنوان می‌کنند بسیاری از این جوانان بین سنت و مدرنیته بودن قرار گرفته‌اند و گاها رفتارهایی از آنها مشاهده می‌شود که گویای این مسئله می‌باشد.
کاربران زیادی بر این باورند که خانواده‌ها باید به فرزندان خود اجازه دهند آنها خود برای سبک زندگی و نوع پوشش تصمیم بگیرند و در این راه آنها را تنها نگذارند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند ممکن است سبک و سلیقه‌ی نسل گذشته برای نسل امروز جذابتی نداشته باشد و این موضوع نباید سبب شود که با فرزندان این نسل برخورد بدی صورت گیرد بلکه باید با روش‌های تربیتی مناسب این مسائل را حل کرد.
کاربرانی نیز دختر جوان در تصویر که پوشش را مانعی برای چشم پوشی از اهداف و علاقمندی‌هایش ندانست تحسین می‌کنند و برای همه‌ی جوانان سرزمین ایران آرزوی آینده‌ای روشن دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала