حضور دو خواننده در پردیس سینمای کوروش حادثه‌ساز شد +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حضور دو خواننده در پردیس سینمای کوروش حادثه‌ساز شد +ویدئو
حضور دو خواننده در پردیس سینمای کوروش حادثه‌ساز شد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
ویدئوهایی از ازدحام جمعیت در پردیس سینمایی کوروش در فضای مجازی وایرال شد که با واکنش‌های کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در حادثه پردیس سینمایی کوروش با حضور طرفداران "آرش و مسیح" (خوانندگان تیتراژ فیلم)، کنترل جمعیت از دست برگزارکنندگان مراسم خارج شد و مردم زیر دست و پا ماندند. در حادثه پردیس سینمایی کوروش چند نفر عازم بیمارستان شده و بینی یک خانم شکست. این حادثه در اکران فیلم سینمایی "حکم تجدید نظر" به کارگردانی محمدامین کریم‌پور و نویسندگی و تهیه کنندگی رضا کریمی اتفاق افتاد.
این اولین باری نیست که پردیس سینمایی کوروش، با حواشی این چنینی مواجه می‌شود. پیش از این در سال ۹۵ نیز تعدادی از جوانان در پردیس سینمایی کوروش تجمع داشتند که مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. گفته می‌شود بهانه این جمع شدن پایان امتحانات بود و کسی فکرش را نمی‌کرد که جمعیت خاصی حاضر شود. در تصاویر و فیلم‌هایی که از آن تجمع منتشر شد از درگیری و زد و خورد و فرار جمعیت دیده می‌شد. همچنین در سال ۹۷ بخش‌هایی از صحنه‌های فیلم سینمایی "به وقت شام" با حضور بازیگران نقش‌های داعشی این فیلم، در پردیس کوروش برگزار شد. آن تبلیغ هم با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. و حالا بار دیگر با حادثه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاده این سینما بر سر زبان‌ها افتاده است.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند که خواننده مطرح نباید جان خود و طرفدارانش را به خطر بی‌اندازد، آن هم در همچین اوضاعی اما عده‌ای دیگر از کاربران از آن جمعیت انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که این علاقه به هنرمند نیست، بی‌فرهنگی است و حتی جهان سوم هم لایق چنین فقر فرهنگی نیست.
جمعی از کاربران معتقدند نوجوانان و دهه‌های هشتادی بیشتر چنین جمعیت‌هایی را پوشش می‌دهند و طرفداران این خوانندگان هم بیشتر نوجوانان هستند چراکه افراد زیر ۲۰ سال این جامعه همیشه رفتارهایشان مایه تاسف است. اما برخی دیگر از کاربران با چنین نظراتی مخالفت می‌کنند و عقیده دارند همه افراد را با هم مقایسه نکنند، به این دلیل که یک دهه هشتادی، دیگر ۲۰ ساله است و شاید سنین کمتر و نوجوانان و فقط برخی افراد چنین علایق و چنین بی‌فرهنگی‌هایی داشته باشند حتی خیلی از بزرگسالان را نیز شامل می‌شود و نباید تر و خشک باهم بسوزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала